Connect with us

databroker S.A. uruchomiło od października infolinię 24/7

OUTSOURCING

databroker S.A. uruchomiło od października infolinię 24/7

databroker S.A., warszawskie Contact Center specjalizujące się w wielokanałowej obsłudze Klienta i BPO, pozyskało Klienta na obsługę ruchu przychodzącego 24/7/365.

Nawiązanie współpracy z jedną z wiodących firm z branży chłodniczej i klimatyzacyjnej dodatkowo uzupełnia bogate portfolio warszawskiego Contact Center, włączając databroker S.A. w proces automatyzacji kolejnego obszaru na polskim rynku usług.

– Na co dzień realizujemy różne projekty inboundowe dla naszych Klientów, również takie, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu, ale od dawna chcieliśmy zmierzyć się z kampanią, która realizowana będzie w systemie ciągłym. Zdajemy sobie sprawę, że stoi przed nami nie małe wyzwanie. Jestem jednak przekonany, że nasze doświadczenie w sprawnej organizacji BOK, przygotowało nas na tę chwilę – mówi Michał Ćwik, Prezes Zarządu i Dyrektor Operacyjny databroker S.A.

– Obsługa projektu w trybie 7/24/365 to dla firmy kolejne doświadczenie jednak knowhow i zaplecze techniczne już mamy, a to za sprawą realizacji m.in. infolinii serwisowej dla firmy z branży medycznej czy wielojęzycznego BOK, realizowanego przez kilka lat dla jednej z firm z rynku wydawniczego. Realizacja kampanii dla naszego nowego Partnera polega na przyjmowaniu, tworzeniu, raportowaniu oraz dystrybuowaniu zgłoszeń od największych sieci handlowych z całej Polski, dla których usługi serwisowe świadczy nasz Klient. Komunikaty o awariach trafiają do nas wielokanałowo (mail, sms, telefon, zewnętrzna platforma). Nasi pracownicy, bazując na przekazanych oraz pobranych danych, tworzą tickety będące zbiorem niezbędnych, uporządkowanych informacji, gotowych do przekazania dedykowanemu zespołowi serwisowemu. Będziemy bezpośrednio odpowiedzialni za odbieranie, generowanie i przekazywanie zleceń, a pośrednio, aspirujemy do wsparcia naszego Klienta w zakresie efektywności i jakości działań oraz satysfakcji kontrahentów – mówi Agata Ryba, Kierownik Projektu

Osoby bezpośrednio odpowiedzialne za wdrażanie i realizację projektu zgodnie przyznają, że dotychczasowe sukcesy databroker S.A oraz doświadczenie w automatyzowaniu procesu obsługi klienta, umożliwiły sprawne objęcie kontroli nad nowym procesem.

– Jesteśmy przekonani – mówi Michał Ćwik – że nawiązana współpraca nie tylko ułatwi nam dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniami, ale będzie stanowiła istotny element budowy kolejnego kanału komunikacji pomiędzy klientami a usługodawcą.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE