Connect with us

Kontel Partner Summit 2018

EVENTY

Kontel Partner Summit 2018

Kontel Partner Summit to wydarzenie, które odbyło się w Hotelu Folwark Łochów 26-27 września 2018 roku. Podczas czwartej edycji spotkania pojawiło się łącznie ponad 180 osób. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, bo jubileuszowa – firma Kontel obchodzi 35-lecie działalności.

Spotkanie z roku na rok gromadzi coraz większą liczbę partnerów handlowych Kontel. Formuła wydarzenia przewiduje część merytoryczną, gdzie uczestnicy mieli okazję wysłuchać ciekawych prelekcji liderów na rynku VoIP i AV, jak m. in Plantronics, Yealink, Ascom, czy Konftel, oraz część rozrywkową skupiającą się na zacieśnianiu więzi partnerskich przez śmiech i zabawę. Podczas całej konferencji do dyspozycji gości oddane były stoiska producentów dostępnych w ofercie KONTEL, na których nie tylko można było uzyskać teoretyczną informację od inżynierów, ale także na żywo przetestować wideo- lub audiokonferencje.

W tym roku Kontel rozdał nagrody partnerom handlowych, którzy wykazali się osiągnieciami w różnych kategoriach, często nieoczywistych.

– Postanowiliśmy wyróżnić i nagrodzić, nie tylko największych, ale także firmy które np. wykazały się największym wzrostem w ostatnim roku lub wdrożyły ciekawy projekt, tak aby wszyscy nasi partnerzy wiedzieli jak bardzo doceniamy ich starania – komentuje Karolina Chomicka, organizator konferencji i Marketing Manager w KONTEL.

Kontel Partner Summit 2018 był miejscem gdzie KONTEL pokazał nowości w swoim portfolio. Jedną z nich była marka SoundControl – polecana m. in. Przez Polycom i Logitech. Rozwiązanie tej marki umożliwia podłączenie kamery wideokonferencyjnej przez sieć strukturalną bez utraty funkcji. Kolejną nowością były mobilne ultra kompaktowe projektory KT Innovative. Podczas konferencji premierę miała marka atrakcyjnych cenowo telefonów IP – Swissvoice.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE