Connect with us

NFZ chce uruchomić infolinię w… outsourcingu

OUTSOURCING

NFZ chce uruchomić infolinię w… outsourcingu

Narodowy Fundusz Zdrowia planuje uruchomienie infolinii medycznej. Start planowany jest na I kwartał przyszłego roku. Projekt zakłada zbudowanie contact center, które mogłoby udzielać prostych porad medycznych, a także wskazówki na podstawie zrelacjonowanych objawów oraz informację do którego specjalisty powinien udać się dzwoniący.

W ramach infolinii działać miałoby także contact center onkologiczne. Telefonujący chorzy po podaniu rozpoznania lub numery karty DILO (wydawanej pacjentom onkologicznym) mogliby uzyskać informację o najbliższych terminach przyjęć oraz – od razu – dokonać rejestracji na wizytę.

Resort zdrowia planuje, by infolinia działała także według specjalnych zasad. Na rozmowę dzwoniący miałby tylko minutę. I to budzi największe kontrowersje. Bo telefonujący pacjenci w ciągu minuty mogą nawet nie zostać połączeni z konsultantem infolinii.

W pierwszych latach infolinia miałaby korzystać z outsourcingowej firmy call center. Docelowo cały system i jego obsługa miałaby przejść w całość w ręce pracowników NFZ.

 

DGP/red.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE