LiveChat urósł o 15,8% r/r

W minionym miesiącu liczba klientów rozwiązania wrocławskiej Spółki zwiększyła się o 156 netto. Przed rokiem z aplikacji korzystało 21.937 firm, oznacza to, że wzrost użytkowników narzędzia rok do roku wyniósł 15,8%.

W minionym miesiącu liczba klientów rozwiązania wrocławskiej Spółki zwiększyła się o 156 netto. Przed rokiem z aplikacji korzystało 21.937 firm, oznacza to, że wzrost użytkowników narzędzia rok do roku wyniósł 15,8%.

Produkt tworzony przez LiveChat Software służy do komunikacji tekstowej między firmą a jej klientami. Korzystają z niego użytkownicy z ponad 150 krajów na całym świecie, z czego najwięcej (bo aż ok. 60%) pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Rozwiązanie dedykowane jest zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, ale także dużym korporacjom. Idealnie sprawdza się w firmach działających w sektorze e-commerce, gdzie komunikacja z klientem poprzez telefon ograniczona jest do minimum. Do największych klientów Spółki należą m.in. Ryanair, Sony Mobile, Stripe czy Asus.

LiveChat umacnia pozycję lidera

– LiveChat Software już od dłuższego czasu informuje o planach umocnienia swojej pozycji eksperta na globalnym rynku rozwiązań do komunikacji tekstowej dla firm. – Należymy do osób, które stawiają sobie ambitne cele, a potem konsekwentnie pracują nad ich realizacją. W ostatnim czasie świadomie mocno inwestujemy w nowe projekty, co skutkuje też mocnym wzrostem liczebności naszego zespołu – mówi Mariusz Ciepły, Prezes LiveChat Software. – Informowaliśmy rynek o wielu z tych projektów, które przekształciły się już w nowe produkty, np. BotEngine, KnowledgeBase, integracja z Facebook Messengerem. Niedawno uruchomiliśmy kolejny, który – jak mocno wierzymy – zakończy się wydaniem następnego produktu – dodaje.

Strategia

Strategia rozwoju produktów Spółki opiera się na modelu platformy biznesowej. Oznacza to, że korzystając z produktów LiveChat Software użytkownik może w niemal dowolny sposób dostosowywać je do swoich potrzeb, integrując je ze sobą, dodając gotowe rozszerzenia lub tworząc własne. Przykładowo, użytkownik może połączyć aplikację LiveChat ze swoją stroną na portalu Facebook. Dzięki temu możliwe jest odbieranie wiadomości od fanów i klientów bezpośrednio w aplikacji. Ułatwia to zarządzanie komunikacją i redukuje konieczność przełączania się między aplikacjami podczas obsługi klientów.

Dzięki platformie produkty Spółki są dostępne dla firm o każdej wielkości, z niemal wszystkich branż. Platforma tworzy także kolejne przykłady użycia produktów.

Do tej pory w rozwiązaniu LiveChat dostępnych jest ponad 100 integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami. Należą do nich m.in. Google Analytics, Facebook Messenger, MailChimp.

LiveChat Software podkreśla, że koncentruje się na długoterminowych celach. Ogłoszone w ostatnim czasie rozpoczęcie przeglądu opcji strategicznych ma pomóc Spółce w znalezieniu optymalnej ścieżki rozwoju, która przyczyni się do szybszego i długotrwałego wzrostu.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *