Connect with us

Jak zbudować własne contact center?

VIDEO

Jak zbudować własne contact center?

W życiu każdego managera sprzedaży czy obsługi klienta przychodzi taki moment, że zastanawia się, dlaczego traci klientów, albo nie zdobywa ich w tak szybkim tempie, w jakim zakładał. Dzieje się tak na ogół, gdy nie dostatecznie przygotował się do roli nowoczesnego przedsiębiorstwa, które powinno wyżej stawiać lojalność i zadowolenie klienta, niż maksymalny i – niestety krótkotrwały – zysk.

Jak budować contact center?

Jedni sięgają po outsourcing, inni wolą budować własne działy telefonicznej sprzedaży (telemarketing). Jak więc przygotować się do obliczenia ROI z inwestycji? Wreszcie czy (i kiedy) należy posiłkować się outsourcingowym call center?

Bohaterem dzisiejszego odcinka programu CC TALK jest Jarosław Stępkowski, który w firmie Systell doradza przedsiębiorcom, jak zbudować profesjonalny dział sprzedaży zdalnej lub dział obsługi klienta (infolinia).

Od wielu lat związany jest z branżą call/contact center. Specjalizuje się w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta w contact center. To wieloletni menadżer sprzedaży. Posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów działów sprzedaży w celu zwiększenia wyników finansowych. Praktyk wdrożeń nowych strategii ich realizacji oraz korekt w trakcie działań. Organizator wielu szkoleń z tematyki skutecznej sprzedaży i zarządzania Działem Sprzedaży.

Jarek w rozmowie podpowiada, ile kosztować powinno profesjonalne contact center. Opowiada o tym na co warto zwrócić uwagę projektując budowę takiego działu i zdradza kilka szczegółów, o których często nawet doświadczeni managerowie zapominają.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE