Voicetel Communications spotkał się z inwestorami indywidualnymi

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Podczas kilkugodzinnego spotkania Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel zaprezentował pozycję spółki na światowym rynku Conversational AI, filozofię doboru oraz realizacji projektów, a także samą technologię Brilliance. Technologia ta jest podstawą działania takich produktów jak Maya, Lidia, Pola czy Dialla. Przedstawiciel zarządu zaprezentował plan działań i strategię rozwoju spółki (w tym na rynki zagraniczne). Zaprezentowano także wolumeny sprzedaży produktów Voicetel na najbliższe lata.

Uczestnicy spotkania mieli także okazję do przetestowania technologii klasy conversational AI w postaci produktu Dialla.

Jak czytamy w raporcie kwartalnym spółki Voicetel „jest jedyną firmą, dla której dbałość o automatyzację małych firm jest kluczowym elementem strategii. Te firmy generują jednak miażdżącą większość ruchu telefonicznego i skupiają wokół siebie większość społeczeństwa”.

I właśnie to przedstawiciele zarządu starali się zaprezentować zgromadzonym uczestnikom wydarzenia. W rozmowie z CCNEWS.pl prezes Wójcicki zapewnił, że nie było to jedyne takie spotkanie adresowane do kręgu inwestorów.

Jak zauważył – w kuluarowych rozmowach – jeden z obecnych inwestorów, Voicetel prezentuje dużo bardziej interesujące i konkretniejsze rozwiązania conversational AI, niż Google prezentujące w tym roku Duplex.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.