Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Voicetel Communications spotkał się z inwestorami indywidualnymi

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Podczas kilkugodzinnego spotkania Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel zaprezentował pozycję spółki na światowym rynku Conversational AI, filozofię doboru oraz realizacji projektów, a także samą technologię Brilliance. Technologia ta jest podstawą działania takich produktów jak Maya, Lidia, Pola czy Dialla. Przedstawiciel zarządu zaprezentował plan działań i strategię rozwoju spółki (w tym na rynki zagraniczne). Zaprezentowano także wolumeny sprzedaży produktów Voicetel na najbliższe lata.

Uczestnicy spotkania mieli także okazję do przetestowania technologii klasy conversational AI w postaci produktu Dialla.

Jak czytamy w raporcie kwartalnym spółki Voicetel „jest jedyną firmą, dla której dbałość o automatyzację małych firm jest kluczowym elementem strategii. Te firmy generują jednak miażdżącą większość ruchu telefonicznego i skupiają wokół siebie większość społeczeństwa”.

I właśnie to przedstawiciele zarządu starali się zaprezentować zgromadzonym uczestnikom wydarzenia. W rozmowie z CCNEWS.pl prezes Wójcicki zapewnił, że nie było to jedyne takie spotkanie adresowane do kręgu inwestorów.

Jak zauważył – w kuluarowych rozmowach – jeden z obecnych inwestorów, Voicetel prezentuje dużo bardziej interesujące i konkretniejsze rozwiązania conversational AI, niż Google prezentujące w tym roku Duplex.

Total
17
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.