Connect with us

Voicetel Communications spotkał się z inwestorami indywidualnymi

AUTOMATYZACJA

Voicetel Communications spotkał się z inwestorami indywidualnymi

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Podczas kilkugodzinnego spotkania Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel zaprezentował pozycję spółki na światowym rynku Conversational AI, filozofię doboru oraz realizacji projektów, a także samą technologię Brilliance. Technologia ta jest podstawą działania takich produktów jak Maya, Lidia, Pola czy Dialla. Przedstawiciel zarządu zaprezentował plan działań i strategię rozwoju spółki (w tym na rynki zagraniczne). Zaprezentowano także wolumeny sprzedaży produktów Voicetel na najbliższe lata.

Uczestnicy spotkania mieli także okazję do przetestowania technologii klasy conversational AI w postaci produktu Dialla.

Jak czytamy w raporcie kwartalnym spółki Voicetel „jest jedyną firmą, dla której dbałość o automatyzację małych firm jest kluczowym elementem strategii. Te firmy generują jednak miażdżącą większość ruchu telefonicznego i skupiają wokół siebie większość społeczeństwa”.

I właśnie to przedstawiciele zarządu starali się zaprezentować zgromadzonym uczestnikom wydarzenia. W rozmowie z CCNEWS.pl prezes Wójcicki zapewnił, że nie było to jedyne takie spotkanie adresowane do kręgu inwestorów.

Jak zauważył – w kuluarowych rozmowach – jeden z obecnych inwestorów, Voicetel prezentuje dużo bardziej interesujące i konkretniejsze rozwiązania conversational AI, niż Google prezentujące w tym roku Duplex.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top