Voicetel Communications spotkał się z inwestorami indywidualnymi

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Spółka Voicetel Communications S.A. spotkała się w miniony czwartek z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych. To pierwsze tego typu spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie spółki, jej planów i oferowanych technologii szerokiemu kręgowi inwestorów nieinstytucjonalnych.

Podczas kilkugodzinnego spotkania Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel zaprezentował pozycję spółki na światowym rynku Conversational AI, filozofię doboru oraz realizacji projektów, a także samą technologię Brilliance. Technologia ta jest podstawą działania takich produktów jak Maya, Lidia, Pola czy Dialla. Przedstawiciel zarządu zaprezentował plan działań i strategię rozwoju spółki (w tym na rynki zagraniczne). Zaprezentowano także wolumeny sprzedaży produktów Voicetel na najbliższe lata.

Uczestnicy spotkania mieli także okazję do przetestowania technologii klasy conversational AI w postaci produktu Dialla.

Jak czytamy w raporcie kwartalnym spółki Voicetel „jest jedyną firmą, dla której dbałość o automatyzację małych firm jest kluczowym elementem strategii. Te firmy generują jednak miażdżącą większość ruchu telefonicznego i skupiają wokół siebie większość społeczeństwa”.

I właśnie to przedstawiciele zarządu starali się zaprezentować zgromadzonym uczestnikom wydarzenia. W rozmowie z CCNEWS.pl prezes Wójcicki zapewnił, że nie było to jedyne takie spotkanie adresowane do kręgu inwestorów.

Jak zauważył – w kuluarowych rozmowach – jeden z obecnych inwestorów, Voicetel prezentuje dużo bardziej interesujące i konkretniejsze rozwiązania conversational AI, niż Google prezentujące w tym roku Duplex.

Total
17
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji

Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.
Czytaj więcej

Czy to koniec klasycznych systemów CRM?

Słynne CRM-y, czyli od dawna uznawane za tradycyjne narzędzia służące do zarządzania relacjami z klientami, niestety coraz częściej "zawodzą". Głównie dlatego, że wykorzystują one jedynie niewielki ułamek dostępnych informacji o klientach. W przypadku małych firm nie jest to aż tak bolesne, jak w przypadku dużych firm. W przypadku tych dużych - brak pełnej wiedzy o klientach może prowadzić je na manowce i generować niepotrzebne koszty.