Connect with us

Credit Agricole zadba o bezpieczeństwo klientów aplikacji mobilnej

IN-HOUSE

Credit Agricole zadba o bezpieczeństwo klientów aplikacji mobilnej

Jak zadbać o klienta w epoce digital? Wystarczy wbudować w aplikację bankową system antywirusowy. Zrobił to jako pierwszy Bank Credit Agricole w swojej aplikacji CA24Mobile na urządzenia z systemem Android.

Aplikacja sprawdzi, czy urządzenie klienta nie zostało zainfekowane złośliwym oprogramowanie. Jeśli wirus zostanie znaleziony, aplikacja nie pozwoli się uruchomić. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku. Dopiero po usunięciu złośliwego oprogramowania z urządzenia i ponownym aktywowaniu CA24 Mobile, klient będzie mógł ponownie skorzystać z aplikacji.

– Bezpieczeństwo środków naszych klientów i ich danych to dla nas kwestia priorytetowa. Dlatego dodaliśmy do aplikacji CA24 Mobile funkcjonalność, która pomoże wykryć złośliwe oprogramowanie na urządzeniu mobilnym. To pozwoli na znaczące ograniczenie przypadków kradzieży metodą „malware”, czyli przy pomocy nieautoryzowanego transferu środków z konta klienta na konto złodzieja – wyjaśnia Beata Mikołajczyk, dyrektor Biura Ryzyka Operacyjnego i Stałej Kontroli w banku Credit Agricole.

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE