Connect with us

INEA z nowym standardem obsługi klienta

AKTUALNOŚCI

INEA z nowym standardem obsługi klienta

INEA zmienia standard obsługi Klienta i wprowadza nowy wymiar swoich salonów. Zaczyna od jednej z poznańskich placówek, tworząc zaskakujące i komfortowe wnętrze, znacznie odbiegające od typowych przestrzeni obsługowych. Salon przy ul. Polnej 68/72a w Poznaniu to miejsce, w którym Klienci będą chcieli przebywać i do niego wracać.

INEA wprowadza nowe standardy funkcjonowania swoich salonów. Pierwszy przebudowany zgodnie z tymi wytycznymi salon działa już w Poznaniu przy ul. Polnej 68/72a. Wydzielono w nim specjalne strefy – przestrzeń relaksu czy sprzyjający odpoczynkowi showroom, w którym przetestować można usługi światłowodowe operatora. Przygotowane zostały także nowe miejsca bezpośredniej obsługi, czyli bar z wygodną ladą dla ceniących sobie szybkie załatwienie spraw oraz kameralne stoliki dla Klientów mających więcej czasu. Do tego w salonie znalazł się kącik dla dzieci oraz specjalna przestrzeń, gdzie Klienci mogą napić się dobrej kawy.

– Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, z każdej strony zalewają nas informacje o automatyzacji procesów zakupowych. Postanowiliśmy zrobić coś zupełnie innego, na przekór tym trendom. Salony INEA mają być miejscem, gdzie Klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze, do którego wchodzi się z przyjemnością. Jedno oczywiście pozostaje niezmienne, to profesjonalna i pomocna obsługa – komentuje Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA S.A.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE