Connect with us

Orange Polska testuje „sztuczną inteligencję” na infolinii

AUTOMATYZACJA

Orange Polska testuje „sztuczną inteligencję” na infolinii

Na początku lipca Orange Polska w ramach testów, uruchomiła dla wybranej grupy klientów, nową funkcjonalność. Robot Max obsłuży w podstawowym zakresie klientów z numerami kończącymi się na liczbę „82”.

Robot Orange pomoże na razie zidentyfikować klientów po kodzie abonenckim, numerze telefonu, numerze PESEL czy identyfikatorze usługi Neostrada. Przekazuje informacje o płatnościach, pozwala zgłosić awarie, a w razie potrzeby oddzwania i przypomina o konieczności spłaty faktury czy na życzenie klienta wysyła SMS z informacjami o płatnościach takie jak numerem rachunku i kwotę.

Aktualnie Orange testuje nową usługę. Jak podaje biuro prasowe operatora – nie jest znana data zakończenia testów i wdrożenia usługi dla wszystkich klientów operatora.

– Jeszcze jest za wcześnie na dokładną ocenę. Rozwiązanie testujemy od lipca. Widzimy różne reakcje klientów, analizujemy je i na bieżąco wprowadzamy poprawki. – mówi dla CCNEWS.pl Maria Piechocka z biura prasowego Orange.

Gdy pytamy o wykorzystywaną technologię słyszymy – Na trym etapie wdrożenia nie podajemy szczegółów dotyczących rozwiązań technologicznych.

– Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klientów ma sprawić by obsługa była dla nich szybsza i wygodniejsza. Nie będą musieli korzystać z wybierania tonowego. – mówi Maria Piechocka – Nowoczesne technologie umożliwiają wprowadzanie nowych form kontaktu, by klienci mogli wybrać najbardziej komfortowy sposób dla siebie, czyli np. infolinię, czat z doradcą, społeczność „Nasz Orange” na orange.pl, obsługę w mediach społecznościowych (Facebook), czy w aplikacji mobilnej „Mój Orange”.

Operator wykorzystuje już automatyzację w działach back-office. Głównie są to rozwiązania RPA (Robotic Process Automation). Wykorzystuje je do obsługi klientów, zamówień i instalacji. Co więcej – spółka oferuje je dla klientów biznesowych za pośrednictwem spółki zależnej Integrated Solutions.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE