Connect with us

Damovo z diamentowym statusem partnera Avaya

TECHNOLOGIE

Damovo z diamentowym statusem partnera Avaya

Firma Damovo została diamentowym partnera firmy Avaya w Polsce. To najwyższy poziom certyfikacji w ramach programu partnerskiego Avaya Edge. Certyfikat jest potwierdzeniem kwalifikacji firmy Damovo w zakresie sprzedaży rozwiązań komunikacyjnych Avaya oraz poziomu wiedzy technologicznej.

– Przywiązujemy bardzo dużą wagę do szkoleń i podnoszenia kwalifikacji naszego zespołu. Cieszy nas zatem bardzo potwierdzenie naszego zaangażowania ze strony Avaya. Szczególnie, że współpraca Damovo z firmą Avaya na innych rynkach układa się bardzo pomyślnie. Mamy nadzieję replikować ten sukces również w Polsce – powiedziała Paulina Waszkiewicz-Soćko, prezes firmy Damovo Polska.

Damovo jako integrator rozwiązań teleinformatycznych ma duże doświadczenie we wdrażaniu projektów o skali regionalnej. Jak zapowiada Damovo firmy planują poszerzenie dotychczasowej współpracy. W bieżących działaniach skupią się na zaawansowanych systemach contact center oraz unified communications, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązania Avaya Oceana.

– Wspólnie planujemy budowę silnego zaplecza wdrożeniowego w Polsce. Chcemy poszerzyć grono naszych klientów – wspólnie dotrzeć do obszarów, które wcześniej korzystały w sposób umiarkowany lub zupełnie nie korzystały z innowacyjnych rozwiązań w zakresie Customer czy Team Engagement – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.

Program partnerski Avaya Edge wspiera partnerów biznesowych firmy Avaya. Program posiada trzy poziomy certyfikacji. Partnerzy uzyskują korzyści, które odpowiadają ich poziomowi certyfikacji. W czerwcu poziom diamentowy osiągnęła spółka Unima 2000 Systemy Telekomunikacyjne z Krakowa.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE