Connect with us

Nextbike nowym klientem Unified Factory

IN-HOUSE

Nextbike nowym klientem Unified Factory

Spółka Unified Factory, notowana od 2016 roku na rynku NewConnect, podpisała kontrakt z Nextbike. Firma ta to lider w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich Nextbike.

Nextbike to największy w Polsce operator miejskich systemów rowerowych, który posiada ponad 80% udziału na rodzimym rynku. Tylko w tym sezonie z usługi wypożyczenia roweru skorzystało już 12 milionów Polaków. A to liczba, która z roku na rok ciągle wzrasta. Dlatego Nextbike zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania UF PRO od Unified Factory. Wszystko po to, aby usprawnić komunikację i utrzymać zadowolenie klientów na jak najwyższym poziomie.

Produkt UF PRO to wielokanałowy system contact center, wspierany przez sztuczną inteligencję dedykowany dla działów sprzedaży i obsługi klienta. Usprawnia kontrolę nad komunikacją z klientami prowadzoną z wykorzystaniem wielu kanałów. Wśród obsługiwanych kanałów są kanał głosowych, obsługi e-maili, chatów online, a także za pośrednictwem Facebook Messenger. Wszystko zintegrowane w jednym narzędziu.

System contact center z wykorzystaniem modułów wielokanałowej komunikacji i automatyzacji platformy Customer Service Automation już niedługo wspomoże obsługę rowerzystów w całym kraju.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE