Nextbike nowym klientem Unified Factory

Spółka Unified Factory, notowana od 2016 roku na rynku NewConnect, podpisała kontrakt z liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich Nextbike.

Spółka Unified Factory, notowana od 2016 roku na rynku NewConnect, podpisała kontrakt z Nextbike. Firma ta to lider w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich Nextbike.

Nextbike to największy w Polsce operator miejskich systemów rowerowych, który posiada ponad 80% udziału na rodzimym rynku. Tylko w tym sezonie z usługi wypożyczenia roweru skorzystało już 12 milionów Polaków. A to liczba, która z roku na rok ciągle wzrasta. Dlatego Nextbike zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania UF PRO od Unified Factory. Wszystko po to, aby usprawnić komunikację i utrzymać zadowolenie klientów na jak najwyższym poziomie.

Produkt UF PRO to wielokanałowy system contact center[1], wspierany przez sztuczną inteligencję dedykowany dla działów sprzedaży i obsługi klienta. Usprawnia kontrolę nad komunikacją z klientami prowadzoną z wykorzystaniem wielu kanałów. Wśród obsługiwanych kanałów są kanał głosowych, obsługi e-maili, chatów online, a także za pośrednictwem Facebook Messenger. Wszystko zintegrowane w jednym narzędziu.

System contact center[2] z wykorzystaniem modułów wielokanałowej komunikacji i automatyzacji platformy Customer Service Automation już niedługo wspomoże obsługę rowerzystów w całym kraju.

Słownik
1. system contact center. (nazywany także systemem call center) to rozwiązanie informatyczne, system komputerowy, który zapewnia poprawne kolejkowanie i kierowanie przychodzących połączeń…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *