Connect with us

Voice Contact Center uruchamia wielojęzyczne centrum obsługi klienta

OUTSOURCING

Voice Contact Center uruchamia wielojęzyczne centrum obsługi klienta

Spółka z Grupy OEX rozpoczęła realizację pierwszych projektów na rynkach zagranicznych. W ramach usługi LinGO Voice Contact Center oferuje wielokanałową obsługę klienta w lokalnych językach.

Wśród pierwszych zagranicznych klientów spółki znajdują się firmy z branży wydawniczej, e-commerce, deweloperskiej oraz fin-tech. Konsultanci Voice Contact Center obsługują przede wszystkim klientów z rynku Europy Centralno – Wschodniej (CEE), m.in. z Niemiec.

– Rozszerzenie zasięgu usług na rynki zagraniczne jest naturalnym kierunkiem rozwoju Voice Contact Center. Naszą przewagą jest nie tylko atrakcyjny stosunek jakości do kosztów, ale także kompleksowa obsługa procesów biznesowych, wykraczająca poza sam kontakt z klientem – powiedziała Ewa Czarnecka, członek zarządu Voice Contact Center.

Projekty wielojęzyczne są realizowane w centrum operacyjnym Voice Contact Center w Lublinie. Na potrzeby usług LinGO została przygotowana dedykowana powierzchnia operacyjna.

– Lublin jest atrakcyjnym rynkiem dla pracodawców, to nasza najszybciej rozwijająca się lokalizacja. Chcąc skutecznie przyciągać kandydatów stawiamy na tworzenie przyjaznego i komfortowego środowiska pracy. Działamy w centrum miasta, w pobliżu większości lubelskich uczelni – dodaje Ewa Czarnecka.

Obecnie Voice Contact Center do projektów LinGO prowadzi rekrutacje m.in. na stanowiska dla osób znających język węgierski i czeski.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE