Connect with us

Unified Factory ma list intencyjny z UCAAS

AKTUALNOŚCI

Unified Factory ma list intencyjny z UCAAS

Unified Factory podpisało list intencyjny w sprawie współpracy z filipińskim UCAAS w Singapurze i na Filipinach. Na mocy listu UCAAS będzie reprezentowało UF w negocjacjach z operatorami telekomunikacyjnymi PLDT na Filipinach i ViewQwest w Singapurze.

Intencją stron jest ustalenie zasad, na jakich UCAAS Inc będzie reprezentował spółkę w negocjacjach dotyczących warunków finansowych, harmonogramu i zakresu funkcjonalnego prac związanych z podjęciem potencjalnej współpracy z operatorem telekomunikacyjnym ViewQwest z siedzibą w Singapurze oraz z operatorem telekomunikacyjnym PLDT z siedzibą w Makati (Filipiny). UCAAS Inc posiadać będzie wyłączność do prowadzenia negocjacji ze wskazanymi operatorami w imieniu Unified Factory – opublikowała spółka wczoraj wieczorem w komunikacie.

UCAAS będzie odpowiedzialne za negocjacje związane z udostępnieniem klientom obu operatorów rozwiązań dostępnych na platformie Customer Service Automation (UF PRO i UF EASY).

Intencją Unified Factory jest nawiązanie współpracy ze wskazanymi operatorami telekomunikacyjnymi w modelu biznesowym i na zasadach podobnych do przyjętych we współpracy z Netia. UCAAS Inc i Unified Factory dołożą wszelkich starań, aby ustalenie warunków ich wzajemnej współpracy nastąpiło do dnia 15 października 2018 roku jest nawiązanie współpracy ze wskazanymi operatorami telekomunikacyjnymi w modelu biznesowym i na zasadach podobnych do przyjętych we współpracy z Netia. UCAAS Inc i Unified Factory dołożą wszelkich starań, aby ustalenie warunków ich wzajemnej współpracy nastąpiło do dnia 15 października 2018 roku. – czytamy w dalszej części komunikatu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE