Teleperformance zmienia identyfikację wizualną

Teleperformance Group zmieniło identyfikację wizualną spółki na całym świecie. Nowa tożsamość wizualna ma być efektem transformacji, jaką Grupa przeszła w ostatnich latach.

Teleperformance Group zmieniło identyfikację wizualną spółki na całym świecie. Nowa tożsamość wizualna ma być wyrazem transformacji, jaką Grupa przeszła w ostatnich latach.

– Potrzebowaliśmy tej zmiany wizualnej. Zmiany, która w jak najlepszy sposób odda nasz status prawdziwie globalnej grupy, w której innowacje i technologia odgrywają centralną rolę w popieraniu ludzkich doświadczeń. Nowa tożsamość wizualna Grupy oznacza to, czym jest dziś Teleperformance i jaką transformację podjęła w ostatnich latach. – wyjaśnia dla CCNEWS Michał Skierski, Marketing Manager w Teleperformance Polska.

 

Za zmianę wizerunkową oraz jego koordynacje odpowiedzialny był globalny dział marketingu zlokalizowany w Brazylii. A na etapie wdrożenia – wszystkie działy marketingu firmy na całym świecie. Nowe logo ma symbolizować zaufanie, lojalność i empatię dla wszystkich, którzy pomagają firmie odnieść sukces, w tym pracowników, klientów, partnerów i akcjonariuszy.

– Poza zmianą logotypu i całej identyfikacji wizualnej zdecydowaliśmy się na skrócone odniesienie do Teleperformance, jako “TP”, które będzie używane w zaktualizowanych materiałach wizualnych, w tym na ulepszonej stronie internetowej. Stawiamy też na nowe hasło, które będzie pojawiać się we wszystkich naszych materiałach marketingowych: „Each Interaction Matters”. Jednocześnie nie rezygnujemy z „Transforming Passion Into Excellence”, które pozostaje esencją naszej firmy oraz strategii. – komentuje  Skierski. – Zdecydowaliśmy się na eksponowanie „Each Interaction Matters”, ponieważ od ponad 40 lat, będąc obecnym na 160 rynkach, Teleperformance wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, staliśmy się ważnym partnerem dla największych firm na świecie oraz ich licznych klientów, a dobra interakcja z drugim człowiekiem jest i będzie dla nas zawsze najważniejsza. – dodaje szef marketingu Teleperformance w Polsce.

Spółka poprzez zmiany wizerunkowe chce pokazać zarówno zmiany, jak i drzemiące wewnątrz organizacji pokłady energii.

– Nasza nowa, pełna wyrazistych kolorów identyfikacja wizualna ma za zadanie podkreślać właśnie tę energię, zaangażowanie i różnorodność, jak również nasze aktualne i przyszłe działania – ciągłe dostosowywanie się do zmieniającej się rzeczywistości oraz wprowadzanie innowacji. – komentuje Skierski.

Stary logotyp:

 

Nowy logotyp:

 

 

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *