Connect with us

Premiera polskiej wersji SAP S/4 HANA Cloud

TECHNOLOGIE

Premiera polskiej wersji SAP S/4 HANA Cloud

SAP Polska zaprezentował podczas SAP Technology Forum 2018 polską edycję S/4 HANA Cloud, czyli chmurowej wersji flagowego rozwiązania S/4 HANA. Pakiet dostępny jest już w lokalnej wersji językowej i dostosowany do polskich wymogów prawnych. Podczas wydarzenia firma opowiedziała także o współpracy z Google Cloud, a case studies swoich transformacji cyfrowych przedstawili giganci, m.in. Żabka, LPP, DHL i InterCars.

Z ponad 100 rozwiązań SAP w chmurze korzysta obecnie na świecie łącznie 160 mln subskrybentów. Wiodący element oferty SAP w tym zakresie, S/4 HANA Cloud to inteligentny, stale rozwijany pakiet ERP nowej generacji, obejmujący główne procesy biznesowe przedsiębiorstwa. Prestiżowy ośrodek IDC uznał go za najlepsze na rynku oprogramowanie ERP cloud dla średnich i dużych firm. Podczas SAP Technology Forum firma zaprezentowała po raz pierwszy polską edycję systemu.

S/4 HANA Cloud: nowa ścieżka wzrostu w Polsce

– Dostępność S/4 HANA w chmurze publicznej uzupełnia nasza ofertę w zakresie rozwiązań ERP. To rozwiązanie dedykowane w szczególności dla tych firm, które stawiają na maksymalną standaryzację, szybki time-to-market i minimalizację kosztów. Rozwiązanie pozwala firmom analizować przyszłość, automatyzować większość manualnych zadań i integrować dane z wiele źródeł informacji – mówi Tomasz Niebylski, Dyrektor ds. wsparcia sprzedaży w SAP Polska.

Jak podkreśla Tomasz Niebylski, dzięki tym funkcjonalnościom S/4 HANA Cloud zwiększa sposób efektywność działania biznesu, uwalniając czas zespołu na innowacje m.in. w obszarze finansów, zaopatrzenia, zarządzania projektami czy sprzedaży.

– S/4 HANA Cloud co kwartał gwarantuje dostęp do nowych funkcji w ramach stałych aktualizacji.Tylko w samym 2018 roku bardzo zwiększyliśmy w S/4 HANA Cloud wsparcie sztucznej inteligencji na potrzeby różnych branż, m.in. produkcyjnej i usług profesjonalnych. Polska edycja otwiera przed klientami SAP działającymi na lokalnym rynku zupełnie nowe ścieżki transformacji cyfrowej – dodaje Tomasz Niebylski

Jak szacuje SAP, wdrożenie platformy umożliwia obniżenie kosztów zarządzania chmurą o ponad 50%. Polska wersja S/4 HANA Cloud zwiększa wygodę korzystania z platformy, a dostosowanie do polskich wymogów prawnych umożliwia jej bezpieczną implementację w polskich realiach gospodarczych.

Inteligentne przedsiębiorstwo: przykłady wdrożeń

Kierunek chmurowy to jeden z najważniejszych priorytetów rozwojowych SAP w ostatnich latach. Tematyka wdrożeń cloud pojawiała się więc także podczas innych prezentacji podczas SAP Technology Forum. Firma opowiedziała m.in. o swoim partnerstwie z Google Cloud w obszarze budowy infrastruktury cloud, innowacji machine learning, bezpieczeństwa procesów IT i inteligentnej analityki. Z innej platformy chmurowej, SAP Cloud Platform, korzysta z kolei LPP – polski gigant rynku odzieżowego (właściciel marek Reserved, Cropp, House i Mohito). To między innymi za jego pomocą firma usprawnia procesy zarządzania czasem pracy zespołu LPP

Rozwiązania SAP wspierają firmy w bardzo wielu branżach, czego dowodem były także inne prezentacje podczas SAP Technology Forum. Przedstawiciele DHL Polska zaprezentowali budowaną przez siebie platformę analityczną oraz kokpit menedżerski (oparte na BW/4HANA i SAP Business Objects), służące do obsługi sprzedaży, operacji, kontrolingu i mierzenia efektywności pracy przedstawicieli handlowych. Amica SA opowiedziała o wykorzystaniu rozwiązań SAP do wzmocnienia kontroli wydatków i zarządzania zobowiązaniami.

Intercars SA zaprezentował z kolei historię powstawania w Polsce innowacyjnej platformy B2B firmy, przeznaczonej docelowo dla 16 krajów i obejmującej miliony produktów. Na inną inicjatywę B2B zdecydowała się Żabka Polska, która wdrożyła rozwiązania S/4 HANA Finance i Retail, by stworzyć platformę wspierającą rozwój firmy i optymalizację procesów biznesowych w około 4900 sklepach sieci.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE