Connect with us

Czy jesteśmy szczęśliwi w pracy?

RAPORTY

Czy jesteśmy szczęśliwi w pracy?

Sześć na dziesięć – tak Polacy ocenili poziom szczęścia w pracy wg doniesień raportu ,,Szczęście w pracy Polaków” przygotowanego przez agencję rekrutacyjną Jobhouse w 2017 roku. Czy miniony rok zmienił nasze poczucie satysfakcji zawodowej? Co jeszcze powinno się zmienić, by pracowało nam się lepiej? Odpowiedzi na te pytania szukają autorzy badania i zapraszają do udziału w jego drugiej edycji.

Polacy w pracy spędzają więcej czasu niż ich koledzy z Unii Europejskiej – pracujemy średnio 40 godzin tygodniowo, 160 miesięcznie i aż około 2000 rocznie! Agencja rekrutacyjna Jobhouse zaprasza do udziału w drugiej edycji badania ,,Szczęście w pracy Polaków”, by dowiedzieć się, czy Polacy są zadowoleni ze swojej sytuacji zawodowej i jakie czynniki sprawiają, że praca przynosi im satysfakcję.

– Jestem głęboko przekonana, iż osoba, która jest szczęśliwa w pracy, ma także większe szanse na zadowolenie z życia w ogóle. Przygotowaliśmy badanie „Szczęście Polaków w pracy”, by skłonić pracowników do zastanowienia się, czy aktualne miejsce pracy daje im poczucie spełnienia i satysfakcji – mówi Natalia Bogdan, prezes Jobhouse. Dodaje – Wyniki naszego raportu to także duża pomoc dla pracodawców – otrzymując informację o tym, co jest ważne dla ich zespołu, mogą skuteczniej nim zarządzać. Zadowoleni pracownicy są także bardziej skłonni do tego, aby polecać swoje miejsce pracy, co jest szczególnie ważne w obecnych czasach deficytu i sporej rotacji pracowników.

Rynek pracownika to dla wielu firm nie lada wyzwanie. Szukają sposobów, by przyciągnąć talenty i zbudować zespół lojalnych pracowników. Pracodawcy rywalizują wysokością wynagrodzenia, benefitami, a także korzyściami pozafinansowymi. Jednak, jak pokazują badania 1. edycji „Szczęście Polaków w pracy”, poza dobrym wynagrodzeniem (88%), dla pracowników bardzo ważne są również dobre relacje ze współpracownikami (84%) i możliwości rozwoju (81%). Doceniają oni także równowagę pomiędzy czasem prywatnym i pracą – aż 80% osób biorących udział w badaniu uznała ten czynnik za mający duży wpływ na zadowolenie z pracy.

Link do badania: https://jobszczescie2edycja.webankieta.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE