Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Voicetel uruchamia stronę produktową najnowszego narzędzia – Lydii

Polska spółka technologiczna Voicetel Communications uruchomiła stronę Lydii – swojego najnowszego produktu. Narzędzie to powstało z myślą o prewalidacji leadów w branży finansowej i ubezpieczeniowej, czyli telefonicznym potwierdzaniu zainteresowania klientów danej instytucji jej usługami, np. kredytami i ubezpieczeniami.

Polska spółka technologiczna Voicetel Communications uruchomiła stronę Lydii – swojego najnowszego produktu (http://lydia.ai). Narzędzie to powstało z myślą o prewalidacji leadów w branży finansowej i ubezpieczeniowej, czyli telefonicznym potwierdzaniu zainteresowania klientów danej instytucji jej usługami, np. kredytami i ubezpieczeniami.

Robot Lydia może prowadzić kilkaset jednoczesnych rozmów telefonicznych i tym samym odciążać konsultantów contact center, którzy mogą skupić się na obsłudze klientów już zainteresowanych daną usługą – dzięki rozwiązaniu od Voicetel Communications pracują oni bowiem na dokładnie przefiltrowanej bazie kontaktów.

Skąd pomysł na dedykowaną stronę?

W związku z dużym zainteresowaniem Lydią, zarząd Voicetel Communications postanowił ułatwić klientom dokładne zapoznanie się z funkcjonalnościami nowego produktu firmy. Na stronie lydia.ai znaleźć można wszelkie informacje dotyczące tej technologii, jak też autentyczne nagranie przeprowadzonej przez nią rozmowy telefonicznej. Na stronie można również zamówić wycenę, którą zostanie przesłana w ciągu kilku godzin od złożenia zapytania.

– Pomysł postawienia strony produktowej Lydii wynikł tak naprawdę z potrzeby. Po jej sukcesie w banku Crédit Agricole dostajemy wiele zapytań o to, jak działa prewalidacja leadów w wykonaniu bota i jak można ją u siebie uruchomić. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw tym pytaniom i przygotować dla naszych klientów stronę, która możliwie obrazowo przedstawia działanie Lydii oraz korzyści, które płyną z jej zatrudnienia – wyjaśnia Daria Maszczak, Executive Manager w Voicetel Communications.

Osoby chcące zrozumieć, dlaczego sztuczna inteligencja jest przyszłością telefonicznej obsługi klienta, mogą to zrobić, poznając Lydię. Jej twórcy w przejrzysty sposób przedstawiają poparte liczbami korzyści płynące z automatyzacji prewalidacji leadów. Na stronie znajdują się także wywiady z twórcami Lydii – m.in. Dawidem Wójcickim, CEO Voicetel Communications oraz Dominikiem Wałęgą, CEO Web2Metrics – wyłącznego partnera odpowiedzialnego za dystrybucję produktu.

Jak działa Lydia?

Jest to robot, który może jednocześnie prowadzić setki rozmów. W krótkim czasie jest więc ona w stanie zadzwonić do dziesiątek tysięcy osób i szybko dostarczyć konsultantom dane klientów zainteresowanych ubezpieczeniem lub kredytem, co pozwala zespołowi contact center skupić się wyłącznie na rozmowach typowo sprzedażowych.

– Dzięki Lydii jesteśmy w stanie zaoszczędzić bardzo dużo czasu i pieniędzy, które dzisiaj płacimy konsultantom za to, żeby własnoręcznie weryfikowali, czy potencjalni klienci są faktycznie zainteresowani określonym produktem czy nie – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

Lydia ma już na koncie dwie prestiżowe nagrody: złotą statuetkę w konkursie Innovation Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w najbardziej prestiżowym konkursie w polskiej branży marketingowej – Golden Arrow.

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Mentoring dla startupów technologicznych

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles, zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”.
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Database as a Service dostępne w ofercie Aruba Cloud

Skalowalne, bezpieczne i zoptymalizowane kosztowo bazy danych. Aruba DBaaS to nowe rozwiązanie włoskiego gracza rynku IT do zarządzania danymi w chmurze. Dostępne także dla polskich klientów w dwóch planach: współdzielonym lub dedykowanym.