Connect with us

Voicetel uruchamia stronę produktową najnowszego narzędzia – Lydii

AKTUALNOŚCI

Voicetel uruchamia stronę produktową najnowszego narzędzia – Lydii

Polska spółka technologiczna Voicetel Communications uruchomiła stronę Lydii – swojego najnowszego produktu (http://lydia.ai). Narzędzie to powstało z myślą o prewalidacji leadów w branży finansowej i ubezpieczeniowej, czyli telefonicznym potwierdzaniu zainteresowania klientów danej instytucji jej usługami, np. kredytami i ubezpieczeniami.

Robot Lydia może prowadzić kilkaset jednoczesnych rozmów telefonicznych i tym samym odciążać konsultantów contact center, którzy mogą skupić się na obsłudze klientów już zainteresowanych daną usługą – dzięki rozwiązaniu od Voicetel Communications pracują oni bowiem na dokładnie przefiltrowanej bazie kontaktów.

Skąd pomysł na dedykowaną stronę?

W związku z dużym zainteresowaniem Lydią, zarząd Voicetel Communications postanowił ułatwić klientom dokładne zapoznanie się z funkcjonalnościami nowego produktu firmy. Na stronie lydia.ai znaleźć można wszelkie informacje dotyczące tej technologii, jak też autentyczne nagranie przeprowadzonej przez nią rozmowy telefonicznej. Na stronie można również zamówić wycenę, którą zostanie przesłana w ciągu kilku godzin od złożenia zapytania.

– Pomysł postawienia strony produktowej Lydii wynikł tak naprawdę z potrzeby. Po jej sukcesie w banku Crédit Agricole dostajemy wiele zapytań o to, jak działa prewalidacja leadów w wykonaniu bota i jak można ją u siebie uruchomić. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw tym pytaniom i przygotować dla naszych klientów stronę, która możliwie obrazowo przedstawia działanie Lydii oraz korzyści, które płyną z jej zatrudnienia – wyjaśnia Daria Maszczak, Executive Manager w Voicetel Communications.

Osoby chcące zrozumieć, dlaczego sztuczna inteligencja jest przyszłością telefonicznej obsługi klienta, mogą to zrobić, poznając Lydię. Jej twórcy w przejrzysty sposób przedstawiają poparte liczbami korzyści płynące z automatyzacji prewalidacji leadów. Na stronie znajdują się także wywiady z twórcami Lydii – m.in. Dawidem Wójcickim, CEO Voicetel Communications oraz Dominikiem Wałęgą, CEO Web2Metrics – wyłącznego partnera odpowiedzialnego za dystrybucję produktu.

Jak działa Lydia?

Jest to robot, który może jednocześnie prowadzić setki rozmów. W krótkim czasie jest więc ona w stanie zadzwonić do dziesiątek tysięcy osób i szybko dostarczyć konsultantom dane klientów zainteresowanych ubezpieczeniem lub kredytem, co pozwala zespołowi contact center skupić się wyłącznie na rozmowach typowo sprzedażowych.

– Dzięki Lydii jesteśmy w stanie zaoszczędzić bardzo dużo czasu i pieniędzy, które dzisiaj płacimy konsultantom za to, żeby własnoręcznie weryfikowali, czy potencjalni klienci są faktycznie zainteresowani określonym produktem czy nie – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

Lydia ma już na koncie dwie prestiżowe nagrody: złotą statuetkę w konkursie Innovation Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w najbardziej prestiżowym konkursie w polskiej branży marketingowej – Golden Arrow.

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top