Connect with us

25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce – edycja 2018

AKTUALNOŚCI

25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce – edycja 2018

Co roku przygotowujemy w redakcji listę 25 nazwisk, które w naszej opinii najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center. Ubiegłoroczna wprowadziła kilka nowych nazwisk, tegoroczna również. Ale to co jest najważniejsze, to listę rozszerzyliśmy o nowy obszar – obszar urzędów administracji państwowej i samorządowej. Zapraszamy więc do zapoznania się z tymi 25 osobami, przedstawicielami biznesu, mediów, stowarzyszeń i administracji publicznej.

BIZNES

GLAPA WOJCIECH
wiceprezes zarządu Arteria S.A.

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończył studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem Elektroenergetycznym oraz polsko-amerykańskie studia podyplomowe ,,Przyjazna dla środowiska restrukturyzacja energetyki”. Posiada bogate doświadczenie w obszarze organizacji i zarządzania projektami inwestycyjnymi realizowanymi w sektorze energetycznym.

Od 2001 roku specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu multimedialnych form obsługi klientów za pośrednictwem contact center, początkowo w Górnośląskich Zakładach Elektroenergetycznych S.A., a następnie w Contact Center Gallup Polska (od 2003 Wiceprezes Zarządu, w 2008 roku powołany na Prezesa Zarządu). Jako Wiceprezes Arterii S.A. odpowiada za rozwój działalności Pionu Call Center oraz realizację strategii Spółki w tym obszarze aktywności biznesowej.

 

JAROSZ RAFAŁ
współzałożyciel Customer Support Heroes Sp. z o.o.

Od 2001 roku moje zainteresowania zawodowe skupiają się wokół doskonalenia współpracy pomiędzy firmami i ich Klientami. W szczególności praktykuję w obszarze doskonalenia Obsługi i utrzymania Klientów, z sukcesami łącząc doświadczenie w obszarze strategii, operacji, technologii oraz rozwoju kompetencji. – Swoje doświadczenia zbierałem podczas ponad 60 projektów dla 40 globalnych i lokalnych organizacji. – Jako menadżer, doradca i trener pracowałem z zespołami od 10 do 1300 osób, wspierając lub realizując z sukcesem projekty o budżetach 5-7 mln USD. – Mam za sobą ponad 30 wystąpień na konferencjach i wydarzeniach branżowych. – Zostałem wyróżniony tytułem “Individual Industry Champion” w 2013, 2015 i 2016 przez portal ContactCenterWorld.com – Zagościłem w zestawieniu “25 najważniejszych osób w branży Customer Care w Polsce 2016” oraz „25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce – edycja 2017 opublikowanym przez CCNews.pl. – Jako sędzia uczestniczyłem w konkursie „Top Ranking Performers 2017, 2018 (Contact Center World)”, „Telemarketer Roku 2018 (SMB)” oraz w roli audytora w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”. – Jako członek rady programowej wpierałem konferencję MyCustomer.World 2018 – Jako ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center wspieram Fundację ProProgressio, Związek Banków Polskich oraz wiele firm doradczych i szkoleniowych.

 

KAPACKI ARTUR
prezes zarządu Telmon Sp. z o.o.

Twórca i od grudnia 2010 r. prezes zarządu firmy Telmon, specjalizującej się w przeprowadzaniu kampanii telesprzedażowo-marketingowych. Firma intensywnie się rozwija, ma dwa oddziały, w Łodzi i w Toruniu, w których zatrudnionych jest ponad 500 osób. Artur Kapacki posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w telemarketingu, głównie z zakresu finansów i ubezpieczeń. Ukończył Politechnikę Warszawską, Wydział Inżynierii Produkcji na kierunku Zarządzanie i Marketing. W latach 2002-2010 pełnił wiele funkcji menedżerskich w branży ubezpieczeniowej i finansowej.

 

KAPRALSKI MARCIN
prezes zarządu CCIG Group oraz Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.

Założyciel największej grupy spółek call center w Polsce, w skład której wchodzą: Call Center Inter Galactica, Call Center Dynamic Sales oraz nabytej w drodze akwizycji grupy kapitałowej Call Center Poland – ekspertów rynkowych w obszarach call i contact center – ukierunkowanych na efektywną sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Wykorzystując najlepsze praktyki i doświadczenia z rynku niemieckiego w sektorze telecom, od ponad 16 lat buduje i rozwija biznes oparty na modelu omnichannel.

 

KOTRYCH ADAM
prezes zarządu MissingLink Sp. z o.o.

Od 1997 aktywny na rynku outsourcingu call center, pełniąc funkcję prezesa zarządu m.in ContactPoint. Jako Prezes Zarządu był także współtwórcą spółki Voice Contact Center. Odpowiedzialnym za opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju spółki MissingLink i realizację celów biznesowych. Studiował marketing i zarządzanie, zwolennik nowoczesnej obsługi klienta dostosowanej do wymogów dzisiejszych czasów i zmieniającej się dynamicznie sytuacji na rynku, w tym z wykorzystaniem social media jako kanału komunikacji z klientem. Duży nacisk kładzie na czerpanie wiedzy i inspiracji z najlepszych wzorców firm, które osiągają sukces poprzez elastyczne i dynamiczne dostosowanie swoich działań do zmieniających się oczekiwań klientów.

 

NADEJCZYK WOJCIECH
właściciel firmy Efektum Wojciech Nadejczyk S.K.A.

Właściciel wielokrotnie nagradzanego i wyróżnianego contact center działającego w strukturze rozproszonej (home-working), zatrudniające głównie osoby niepełnosprawne, aktywizując ich zawodowo, za co został m.in. nagrodzony w konkursie Lodołamacze 2013. Członek Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Wcześniej związany z Suasor Call Center Consulting.

 

NIEWIDZIAJŁO KRZYSZTOF
wiceprezes zarządu Cludo Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie. Od 1999 roku związany z branżą telekomunikacyjną. Przez 7 lat aktywnie wpływał na rozwój spółki Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne. Obowiązki Dyrektora ds. Handlowych oraz Pełnomocnika Zarządu umożliwiły zdobycie doświadczenia wynikającego z uczestnictwa w wielu projektach teleinformatycznych oraz udziału w przygotowaniu spółki do spektakularnego debiutu na GPW w Warszawie w 2006 roku. Od 2007 roku przez kolejnych kilka lat świadczył usługi na rzecz firmy Qumak SA. Odpowiadał wówczas za sprzedaż aplikacji biznesowych związanych z call/contact center i zarządzania majątkiem. Z Cludo Sp. z o.o. od 2012 roku.

 

ODKAŁA MARIUSZ
prezes zarządu w Teleperformance Polska

Doświadczony manager (MBA) z licznymi sukcesami w branżach outsourcingu, e-commerce, telekomunikacji i przemysłu morskiego. Zdobył bogate doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług, a także, pełniąc funkcje zarządcze, w prowadzeniu i rozwoju wielonarodowych struktur przedsiębiorstw w Polsce, Austrii oraz Niemczech. Obecnie jego głównym celem jest dalszy rozwój Teleperformance w Polsce poprzez realizowanie polskich i wielojęzycznych projektów w zakresie wielokanałowej obsługi klienta, otwieranie nowych oddziałów firmy i promocję usług obsługi klienta poprzez media społecznościowe.

 

ROCHALSKI KONRAD
prezes zarządu Voice Contact Center Sp. z o.o.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe EMBA sygnowane min. przez London Business School oraz Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. Kierował firmą Inforsys, która osiągnęła pozycję lidera rynku usług obsługi korespondencji masowej w Polsce. Od 2002 do 2005 zajmował stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej i rozwoju oraz dyrektora marketingu w firmie Arcus, integrującej procesy związane z obiegiem informacji. Wcześniej był związany zawodowo z firmą Toshiba, gdzie budował ofertę usług z zakresu departamentowego zarządzania drukiem, kopiowaniem i skanowaniem dokumentów.

 

WIŚNIEWSKI ANDRZEJ
członek zarządu, Kontel Sp. z o.o. Sp.k.

Ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Elektroniki. Odpowiada za promocję dobrych praktyk i sieć dystrybucji rozwiązań komunikacji i łączności w biznesie. W 1994 roku ukończył studia podyplomowe w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej uzyskując tytuł MSc in Business. Zajmował się m.in. projektowaniem systemów łączności biurowej, budował relacje z kluczowymi klientami i realizował strategiczne projekty dla operatorów telekomunikacyjnych. Brał udział w projekcie tworzenia jednej z pierwszych platform handlowych B2B w Polsce oraz wdrożeniach systemów UC i CRM. Posiada duże doświadczenie w doradztwie z zakresu doboru terminali głosowych i najbardziej optymalnych rozwiązań dla Contact/Call Center oraz efektywności rozproszonych zespołów pracujących w środowiskach Unified Communications.

 

WÓJCICKI DAWID
prezes zarządu Voicetel Communications S.A.

Absolwent studiów magisterskich na kierunku Informatyka i Ekonometria na Uniwersytecie Gdańskim. Od początku kariery zawodowej związany z przedsiębiorstwami technologicznymi o dużym potencjale innowacyjnym. Pracował m.in. w Wirtualna Polska S.A. oraz Bałtyckim Centrum Innowacji Sp. z o.o. Wójcicki jest także prezesem zarządu spółki Quizz Platform Sp. z o.o., której zadaniem jest opracowywanie rozwiązań umożliwiających automatyzację tekstowych kanałów komunikacji.

 

WALDEMAR CICHACZ
prezes zarządu Altar Sp. z o.o.

Związany z Altar od pięciu lat. Przeszedł przez kilka szczebli kariery w spółce. Jest doświadczonym managerem z wieloletnią praktyką w firmach z różnych branży, gdzie zajmował się m.in. sprzedażą B2C i B2B, tworzeniem i realizacją strategii, reinżynierią procesową oraz analityką biznesową. Ma też doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu autorskich rozwiązań informatycznych dla biznesu.

 

GÓRA MICHAŁ
prezes zarządu Alfavox Sp. z o.o.

Związany jest z branżą od 20 lat, od 5 lat roku jako udziałowiec w Alfavox. Pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na 4 kontynentach, m.in. w krajach DAch, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Od czerwca 2018 pełni funkcję Prezesa Zarządu Alfavox.

 

GRZEGORZ GRABSKI
prezes zarząd Systell Sp. z o.o.

Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów contact center dla biznesu. W Systell odpowiedzialny m.in. za obszary związane ze sprzedażą oraz finansami. Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada na indywidualnie dopasowane rozwiązania do specyfiki każdej branży. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku inżynieria telekomunikacyjna oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów i zarządzania oraz psychologii zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej. Autor artykułów związanych z branżą contact center dostępnych na blog systell oraz LinkedIn. Inspiracje w biznesie czerpie z literatury, obcowania i obserwacji swoich partnerów biznesowych. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.

 

MAREK BARTNIKOWSKI
prezes zarządu Thulium Sp. z o.o.

Zajmuje się zarządzaniem oraz wytyczaniem kierunków rozwoju firmy, które jako informatyk z wykształcenia dobrze rozumie. Inicjator zmian i usprawnień. Doceniany przez współpracowników za kreatywność, otwartość i pracowitość. Nie znosi bylejakości i nudy. Ceni inicjatywę i odpowiedzialność. Prywatnie ojciec ojciec 11-letniego Mikołaja i 9-letniego Wiktora. Pasjonat wielu aktywności sportowych – aktualnie głównie rajdów MTB.

 

WROŃSKA AGNIESZKA
dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

Od 16 lat w stałym, udanym związku z branżą call/contact center, początkowo w Inteligo, Bankgeselschaft Berlin Polska SA, następnie w PKO Banku Polskim. Od 6 lat dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP SA, konsultant, coach, trener, manager. Aktualnie odpowiedzialna za obszar serwisów i sprzedaży CC, obsługę portfelową w ramach Wirtualnego Oddziału, obsługę reklamacji i zadania z zakresu monitoringu bezpieczeństwa i premonitoringu finansowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących optymalizacji i standaryzacji procesów, zarządzania zespołem oraz w tematyce profesjonalnej obsługi Klienta, w tym również reklamacyjnego.

 

JANUSZ JANKOWIAK
prezes zarządu Arvato

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Executive MBA. Po studiach pracował jako Dyrektor Ekonomiczny w branży przemysłowej. Z koncernem Bertelsmann związany od 1996 roku, początkowo, jako Dyrektor Ekonomiczny / Z-ca Dyrektora Generalnego. W 2003 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego Arvato Polska i rozpoczął dynamiczny rozwój firmy. Od tego czasu arvato zyskało 14 nowych lokalizacji BPO w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Koninie, Krakowie, Katowicach, Strykowie i Płocku. Poszerzona została oferta wyspecjalizowanych i profesjonalnych usług outsourcingowych, m.in. w zakresie IT, SCM, CRM oraz FS.

 

KAMILA KRAWCZYK-STRAWIŃSKA
prezes zarządu E-MCC

Trener w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i call center. Wielokrotny członek jury konkursu Telemarketer Roku. Prelegentka konferencji branżowych. Z obszarem szkoleń związana od 2003 roku. Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. W latach 2010 – 2013 zarządzała outsourcingowym call center Europe Calloing, później budowała zespół Multi Interactive Solutions. Od 2016 roku zarządza outsourcingowym call center E-MCC.

 

MEDIA

BANCERZ KAROL
prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o., wydawca ccnews.pl

Z branżą call center związany od 13 lat. Od ponad 10 lat prowadzi ccnews.pl, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie infolinii informacji wizowej dla konsulatów USA dla obywateli Polski, Rosji, Ukrainy, Białorusi i Litwy. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Wielki zwolennik wdrażania Customer Experience Management i Holokracji.

 

DOKTÓR DYMITR
redaktor naczelny Outsourcing&More

Ekspert w dziedzinie marketingu, pasjonat rozwiązań outsourcingowych. Redaktor naczelny magazynu Outsourcing&More. Współtwórca OutsourcingPortal.pl. Outsourcing&More, oraz Best2Invest. Dyrektor Zarządzający w Grupie RIPOSTA – agencji marketingu zintegrowanego.

STOWARZYSZENIA I FUNDACJE

DOKTÓR WIKTOR
prezes zarządu Fundacji Pro Progressio

Z outsourcingiem, call center oraz tematyką CRM jest związany od roku 1998. Budował pierwsze w Polsce zespoły Call Center oraz firmy BPO. Prezes Fundacji Pro Progressio. Jest konsultantem i doradcą w branży outsourcingowej. Nagradzany przez instytucje publiczne i prywatne. W Polsce jest przedstawicielem Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Profesjonalistów Outsourcingu – IAOP.

 

SOSNOWSKI MARCIN
project manager – Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

W latach 2005 – 2009 dyrektor operacyjny, a następnie Quality and Efficiency Manager  w ContactPoint Sp. z o.o. (grupa Call Center Poland). W 2010 roku przeszedł do firmy Webtel, gdzie początkowo objął stanowisko Vice Director of Business Unit, a następnie Project Manager. W roku 2010 związał się z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, gdzie odpowiedzialny był za nadzorowanie projektów normalizujących branżę contact center (EN 15838 oraz ECCCO). Od 2014 roku Dyrektor Wykonawczy SMB.

 

WIELKOPOLAN MACIEJ
wiceprezes  Saski Business Consulting

Współzałożyciel i wiceprezes Saski Business Consulting. Twórca, współwłaściciel i wieloletni prezes zarządu Teleperformance Polska – krajowego oddziału międzynarodowej firmy contact center. Wprowadził na polski rynek Canal+, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. Absolwent Ecole Superieure de Commerce et de Management w Paryżu oraz wydziału elektroniki Politechniki Wrocławskiej.

 

MACIEJ BUŚ
prezes zarządu Polskiego Forum Call Center

Manager, trener, ekspert branży customer contact center. Propagator standardów oraz dobrych praktyk Customer Contact Center. Organizator wielu projektów branżowych. Prezes Fundacji Polskie Forum Call Center – organizacji działającej na rzecz rozwoju rynku call/contact center i profesjonalnej obsługi klienta.

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

 

ZAWADZKI KONRAD
dyrektor Biura POZnań Kontakt

Od 2009 roku kieruje POZnan*KONTAKT – Miejskim Biurem Informacji Teleinformatycznej, którego utworzenie było wynikiem jego autorskiego projektu. Biuro świadczy usługi informacyjne na zlecenie Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych oraz innych związanych z Miastem podmiotów. Z samorządem miasta Poznania związany od 1998r. Z wykształcenia prawnik ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, oraz podyplomowe studia z organizacji i zarządzania, w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada certyfikat Call Center Manager wydany przez Institute for International Research. Jego zainteresowania skupiają się na zarządzaniu informacją, wykorzystaniu technologii, w celu ułatwienia kontaktu klienta z administracją oraz promocji zatrudniania osób niepełnosprawnych w administracji publicznej.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top