Connect with us

14 mln zł zysku netto LiveChat

AKTUALNOŚCI

14 mln zł zysku netto LiveChat

Tylko w pierwszych trzech miesiącach roku obrotowego 2018/19, Grupa LiveChat Software wypracowała 25,5 mln zł przychodów. Zysk EBITDA wyniósł 18,4 mln zł, zysk operacyjny 17,6 mln zł, a zysk netto 14,2 mln zł. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej wyniosły 14,5 mln zł.

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2017/18 r. obr. przychody Grupy wzrosły o 18 proc. W tym samym czasie wzrosła także rentowność na wszystkich poziomach. Zysk EBITDA zwiększył się o 28,6 proc., a zysk netto o 28,5 proc.

Mariusz Ciepły, CEO LiveChat Software

– W poprzednim kwartale nasze prace skupione były na bieżących działaniach związanych z rozwojem naszych produktów oraz wzrostem liczby ich użytkowników. 1 lipca z produktu LiveChat korzystało o 826 klientów więcej niż na koniec poprzedniego roku finansowego – mówi Mariusz Ciepły, prezes Spółki LiveChat Software. – W minionym czasie intensywnie pracowaliśmy także nad nowymi kanałami pozyskiwania klientów. Efektem tych działań jest między innymi pilotażowe uruchomienie zespołu, zajmującego się sprzedażą, który pozwoli nam rozwinąć te procesy w naszej Spółce. – dodaje.

Trwa budowa ekosystemu

Firma LiveChat Software już od pewnego czasu pracuje nad budową swoistego ekosystemu wokół swoich rozwiązań. Dzięki niemu właśnie użytkownicy dostarczanego przez spółkę oprogramowania mogą w szybszy i łatwiejszy sposób dostosowywać je do swoich oczekiwań. To właśnie zmiany w kierunkach rozwoju produktów oraz ich stopniowe otwieranie na klientów, zewnętrznych deweloperów oraz firmy programistyczne, pomagają Spółce w przekształceniu dotychczasowego sposobu funkcjonowania narzędzi, w kierunku większej platformy komunikacyjnej. Główną korzyścią takiego procesu jest elastyczność produktów. W praktyce oznacza to, że poprzez możliwość dostosowania ich do różnych, nawet najbardziej nietypowych przypadków użycia, stają się one atrakcyjne dla większej liczby użytkowników.

LiveChat  konsekwentnie umacnia swoją pozycję eksperta w branży komunikacji tekstowej. Do tej pory Spółka, oprócz flagowego rozwiązania LiveChat, wprowadziła na rynek także inne produkty, usprawniające zarządzanie komunikacją tekstową firm z ich obecnymi i potencjalnymi klientami. Należą do nich BotEngine – aplikacja służąca do tworzenia chatbotów, KnowledgeBase – narzędzie pozwalające na przygotowanie firmowych baz wiedzy oraz chat.io – aplikacja do czatowania, którą charakteryzuje ciągłość rozmowy z użytkownikiem oraz możliwość integracji z różnymi kanałami komunikacji. Wszystkie wymienione rozwiązania mają swoich płatnych użytkowników i sprawdzają się w realiach biznesowych.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE