Connect with us

Kolejny kurs w Akademii Contact Center: Efektywne zarządzanie reklamacjami

OBSŁUGA KLIENTA

Kolejny kurs w Akademii Contact Center: Efektywne zarządzanie reklamacjami

Jak zarządzać w efektywny sposób reklamacjami w działach obsługi klienta? Czym dla firmy jest reklamacja. Czy reklamacja zawsze jest złem? Na te i wiele innych pytań związanych z procesami obsługi reklamacji opowiada dr Agnieszka Grostal w swoim kursie „Efektywne zarządzanie reklamacjami” na Akademii Contact Center (akademiacc.pl).

Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie reklamacyjnym nawet najbardziej niezadowolony Klient może zostać ambasadorem firmy, której jeszcze wczoraj nie lubił. Dlatego też reklamacje powinny postrzegane jako szansa na wykazanie się znakomitym customer experience, na zbudowanie lojalności Klienta, na wzmocnienie retencji poprzez efektywne i umiejętne zarządzanie satysfakcją Klienta. O tym jakiś czas temu nasi czytelnicy mogli przeczytać w wywiadzie z Elżbietą Gierczyńską z Aviva.

Dr Agnieszka Grostal to niezależny ekspert ds. Sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Właścicielka firmy doradczej Salensts. Samą sprzedażą zajmuje się od prawie 20 lat.

Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w ING Banku Śląskim, BBL Asset Managment w Paryżu czy Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży. Zarządzała budżetem wynoszącym ponad 200 milionów dolarów. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 80%. Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy.

Kurs dostępny pod adresem: https://akademiacc.pl/kursy/efektywne-zarzadzanie-reklamacjami/

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE