Connect with us

Unified Factory sfinalizowało umowę z Netią

SYSTEMY CC

Unified Factory sfinalizowało umowę z Netią

Po kilku miesiącach oczekiwania, wreszcie Unified Factory ma podpisaną przez zarząd Netii umowę, na wdrożenie systemu contact center do świadczenia przez operatora usług w modelu SaaS.

„Przedmiotem umowy jest wdrożenie dla Netii systemu realizującego funkcjonalności typu contact center oferowanego komercyjnie przez Unified Factory pod nazwą UF EASY, świadczenie innych usług, w tym wykonanie wszelkich prac instalacyjnych i konfiguracyjnych oraz świadczenie usług wsparcia technicznego” – czytamy w opublikowanym przez spółkę komunikacie.

Unified Factory spodziewa się, że wartość umowy będzie znacząca dla przyszłych wyników finansowych spółki. „Równocześnie Zarząd Spółki podkreśla, iż zawarcie umowy z Netia S.A. może mieć strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju sprzedaży rozwiązań technologicznych oferowanych przez Spółkę dla dużych firm, w szczególności w sektorze usług telekomunikacyjnych.” – czytamy w komunikacie.

Marcin Woźniak, członek zarządu Unified Factory odpowiedzialny za sprzedaż i kontakty z kluczowymi klientami firmy, komentując dla ISB News podpisaną umowę powiedział: – Spółka jest gotowa operacyjnie, aby samodzielnie zrealizować całość kontraktu. Zakres umowy pozwoli w pełni wykorzystać potencjał technologiczny, jakim dysponujemy, a znając potencjał marketingowy operatora oraz innowacyjność oferty, jaka powstanie dzięki wdrożeniu naszego systemu, wierzę w duży sukces sprzedażowy projektu Netii.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE