Unified Factory sfinalizowało umowę z Netią

Po kilku miesiącach oczekiwania, wreszcie Unified Factory ma podpisaną przez zarząd Netii umowę, na wdrożenie systemu contact center do świadczenia przez operatora usług w modelu SaaS.

Po kilku miesiącach oczekiwania, wreszcie Unified Factory ma podpisaną przez zarząd Netii umowę, na wdrożenie systemu contact center[1] do świadczenia przez operatora usług w modelu SaaS[2].

“Przedmiotem umowy jest wdrożenie dla Netii systemu realizującego funkcjonalności typu contact center oferowanego komercyjnie przez Unified Factory pod nazwą UF EASY, świadczenie innych usług, w tym wykonanie wszelkich prac instalacyjnych i konfiguracyjnych oraz świadczenie usług wsparcia technicznego” – czytamy w opublikowanym przez spółkę komunikacie.

Unified Factory spodziewa się, że wartość umowy będzie znacząca dla przyszłych wyników finansowych spółki. „Równocześnie Zarząd Spółki podkreśla, iż zawarcie umowy z Netia S.A. może mieć strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju sprzedaży rozwiązań technologicznych oferowanych przez Spółkę dla dużych firm, w szczególności w sektorze usług telekomunikacyjnych.” – czytamy w komunikacie.

Marcin Woźniak, członek zarządu Unified Factory odpowiedzialny za sprzedaż i kontakty z kluczowymi klientami firmy, komentując dla ISB News podpisaną umowę powiedział: – Spółka jest gotowa operacyjnie, aby samodzielnie zrealizować całość kontraktu. Zakres umowy pozwoli w pełni wykorzystać potencjał technologiczny, jakim dysponujemy, a znając potencjał marketingowy operatora oraz innowacyjność oferty, jaka powstanie dzięki wdrożeniu naszego systemu, wierzę w duży sukces sprzedażowy projektu Netii.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *