Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

ING nagrodzony za działania w social mediach

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.

W 2017 roku szerokim echem w mediach społecznościowych odbiła się akcja, w której na witrynie oddziału ING Banku Śląskiego na warszawskim Bemowie zawisła kartka małej Helenki z informacją o zagubionej lalce. Ogłoszenie szybko znalazło się w sieci, a dzięki monitoringowi social mediów zauważył je także bank, który natychmiast zareagował i sprezentował dziewczynce nową lalkę. Niestandardowa reakcja ING skupiła na sobie uwagę mediów. Informacja o inicjatywie pojawiła się na stronach głównych największych polskich portali. Wywołała również ogromne zainteresowanie i pozytywne emocje wśród internautów.

Inicjatywa banku, wynikająca z efektywnego podejścia do monitorowania mediów społecznościowych i szybkiego wchodzenia w interakcje została również doceniona przez międzynarodowe jury konkursu Tech Project Awards 2018. Tym samym ING po raz drugi w historii został laureatem tej prestiżowej nagrody.

– Historia z warszawskiego Bemowa pokazuje, że odpowiednie wykorzystanie technologii, pozwala budować pozytywne doświadczenia klientów z naszą marką. Daje nam też możliwość pokazania ludzkiej twarzy banku i udowadnia w praktyce, że w ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Technologia i dane dają nam ogromną wiedzę i możliwości interakcji w mediach społecznościowych. Możemy reagować w czasie rzeczywistym i skutecznie pomagać naszym klientom. – powiedziała Barbara Pasterczyk – Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikacje marketingową w ING Banku Śląskim.

Tech Project Awards organizowany jest przez miesięcznik The Banker należący do Financial Times. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych międzynarodowych czasopism poświęconych ekonomii, bankowości i finansom międzynarodowym. Ideą konkursu Technology Projects of the Year jest wyróżnienie innowacji oraz przełomowych rozwiązań technologicznych w instytucjach finansowych na świecie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.