Connect with us

ING nagrodzony za działania w social mediach

IN-HOUSE

ING nagrodzony za działania w social mediach

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.

W 2017 roku szerokim echem w mediach społecznościowych odbiła się akcja, w której na witrynie oddziału ING Banku Śląskiego na warszawskim Bemowie zawisła kartka małej Helenki z informacją o zagubionej lalce. Ogłoszenie szybko znalazło się w sieci, a dzięki monitoringowi social mediów zauważył je także bank, który natychmiast zareagował i sprezentował dziewczynce nową lalkę. Niestandardowa reakcja ING skupiła na sobie uwagę mediów. Informacja o inicjatywie pojawiła się na stronach głównych największych polskich portali. Wywołała również ogromne zainteresowanie i pozytywne emocje wśród internautów.

Inicjatywa banku, wynikająca z efektywnego podejścia do monitorowania mediów społecznościowych i szybkiego wchodzenia w interakcje została również doceniona przez międzynarodowe jury konkursu Tech Project Awards 2018. Tym samym ING po raz drugi w historii został laureatem tej prestiżowej nagrody.

– Historia z warszawskiego Bemowa pokazuje, że odpowiednie wykorzystanie technologii, pozwala budować pozytywne doświadczenia klientów z naszą marką. Daje nam też możliwość pokazania ludzkiej twarzy banku i udowadnia w praktyce, że w ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Technologia i dane dają nam ogromną wiedzę i możliwości interakcji w mediach społecznościowych. Możemy reagować w czasie rzeczywistym i skutecznie pomagać naszym klientom. – powiedziała Barbara Pasterczyk – Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikacje marketingową w ING Banku Śląskim.

Tech Project Awards organizowany jest przez miesięcznik The Banker należący do Financial Times. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych międzynarodowych czasopism poświęconych ekonomii, bankowości i finansom międzynarodowym. Ideą konkursu Technology Projects of the Year jest wyróżnienie innowacji oraz przełomowych rozwiązań technologicznych w instytucjach finansowych na świecie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE