Connect with us

Fujitsu liderem w dziedzinie outsourcingu centrów danych i zarządzania infrastrukturą hybrydową

OUTSOURCING

Fujitsu liderem w dziedzinie outsourcingu centrów danych i zarządzania infrastrukturą hybrydową

W raporcie opublikowanym na początku czerwca Gartner ocenia zdolności dostawców usług do świadczenia usług hybrydowych IT i obsługi centrów danych w całej Europie. Według Gartnera liderem jest ten, „kto wykonuje te zadania umiejętnie. Ma jasną wizję kierunku rynku i rozwija kompetencje, aby utrzymać swoje przywództwo. Kształtuje rynek, a nie jedynie podąża za nim”.

Publikacja raportu Gartnera zbiega się ze wzmożoną koncentracją Fujitsu na pomocy organizacjom w przyspieszeniu ich cyfrowej transformacji. Fujitsu oferuje usługi w chmurze w celu wspierania migracji systemów o zasadniczym znaczeniu dla multichmur i będzie realizować hybrydowe środowiska informatyczne wymagane przez klientów. Co więcej, Fujitsu rozszerzy również współpracę z najlepszymi dostawcami usług w chmurze i wzmocni swoje usługi w obszarze związanym z multichmurą, aby zapewnić integrację i obsługę wielu usług cloudowych, oferując szybkie tworzenie i obsługę wysokiej jakości różnych środowisk ICT.

– Jesteśmy przekonani, że zajęcie miejsca w rankingu Gartner Magic Quadrant już po raz kolejny pozwala w sposób niezależny zweryfikować nasze prawdziwe, konsekwentne i długotrwałe przywództwo w zakresie centrów danych, hybrydowych usług ITi zarządzania multichmurami. Z zadowoleniem przyjmujemy uznanie Fujitsu przez Gartnera za przywódcę. Wierzymy, że jest ono dowodem naszej doskonałości nie tylko w tradycyjnym outsourcingu centrów danych, ale w całej hybrydowej infrastrukturze, co obejmuje migrację, zarządzanie i integrację wiodących publicznych i prywatnych platform, a także zarządzanie natywnymi technologiami cloudowymi, zaawansowanymi sieciami i rozwiązaniami z pogranicza sieci. Naszym zdaniem łączenie chmury publicznej, prywatnej i oprogramowania on-premise jest podstawowym elementem sukcesu w transformacji cyfrowej. A zdolność do odniesienia sukcesu w zakresie integracji cloudowej może z kolei decydować o sukcesie lub porażce całej organizacji. Jesteśmy również dumni z naszych umiejętności i osiągnięć w zakresie doradztwa, współtworzenia i przeprowadzania procesów kompleksowej cyfrowej transformacji wraz z naszymi klientami, zajmując się jednym z najbardziej palących dla wyższej kadry zarządzającej problemów biznesowych na całym świecie – mówi Conway Kosi, SVP, Head of Digital Technology Services, Fujitsu EMEIA.

Fujitsu zatrudnia tysiące doświadczonych specjalistów na całym świecie, aby wspierać swoich klientów w zakresie outsourcingu centrów danych i hybrydowych usług IT, a także przekształciło setki centrów danych i tysiące systemów informatycznych, wykorzystując połączenie wiedzy, technologii automatyzacji i wydajności offshore. Fujitsu reprezentuje wiodącą w branży specjalistyczną wiedzę w zakresie projektowania, transformacji i eksploatacji złożonych hybrydowych nieruchomości IT, w tym lokalnych i chmurowych platform, takich jak Microsoft Azure i VMware vCloud.

Obecnie firma obsługuje ponad 160 tradycyjnych i ponad 25 chmurowych centrów danych, obejmujących wszystkie regiony świata i obsługujących klientów we wszystkich sektorach i wszystkich głównych krajach. Podejście Fujitsu do zasobów offshore i onshore można dostosować zgodnie z priorytetami klienta, aby zapewnić korzyści, takie jak efektywność kosztowa, zwiększona sprawność i redukcja ryzyka.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE