Connect with us

Czterech liderów UC wg Gartnera

TELEKOMUNIKACJA

Czterech liderów UC wg Gartnera

Avaya już po raz dziewiąty znalazła się w raporcie Gartner Magic Quadrant for Unified Communications w gronie „liderów”. Wraz z Avaya w kwadrancie tym znalazły się takie firmy jak Microsoft, Cisco oraz Mitel. Firmy uwzględniane w magicznym kwadracie liderów Gartner to firmy skutecznie realizujące swoją obecną wizję oraz dobrze przygotowane na przyszłość.

– Jesteśmy dumni, że już po raz dziewiąty zostaliśmy uznani liderem w raporcie Magic Quadrant for Unified Communications firmy Gartner powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya. – Wyróżnienie to docenia nasz poziom innowacji oraz unikatowe rozwiązania unified communications. Ponadto wskazuje na bliskie relacje z naszymi klientami, które budujemy wsłuchując się w ich potrzeby i zapewniając im rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą się dynamicznie rozwijać 
w niezwykle konkurencyjnym i szybko zmieniającym się środowisku. Zostaliśmy uznani liderem również w raporcie 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Pokazuje to jasno, że klienci traktują Avaya jako zaufanego dostawcę rozwiązań dla firm realizujących projekty transformacji cyfrowej.

Avaya inwestuje w rozwój rozwiązań unified communications, tak aby klienci mogli w pełni wykorzystać nowoczesne metody komunikacji takie jak telefonia, rozmowy wideo, komunikatory internetowe oraz pracę grupową. Klienci mogą wdrażać rozwiązania Avaya w środowiskach chmurowych największych producentów obok innych usług IaaS (ang. Infrastructure as a Service). 
W przyszłym roku w planach Avaya jest wprowadzenie, we współpracy z Afiniti, innowacyjnych funkcji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i technologii blockchain.

W ramach raportu 2018 Magic Quadrant for Unified Communications Firma Gartner oceniła ośmiu dostawców rozwiązań do komunikacji zintegrowanej pod względem spójności wizji i zdolności jej realizacji. Następnie Gartner umieścił dostawców w jednym z czterech kwadratów: wizjonerzy, gracze niszowi, pretendenci oraz liderzy. Gartner definiuje rozwiązania Unified communications jako sprzęt, oprogramowanie i usługi, które umożliwiają wykorzystywanie wielu metod komunikacji pozwalających realizować założone cele. Rozwiązania te integrują kanały komunikacji (media), sieci, systemy 
i aplikacje biznesowe, a w niektórych przypadkach również aplikacje i urządzenia klienckie. Gartner dzieli rozwiązania unified communications na sześć segmentów: telefonię, rozwiązania do obsługi spotkań, komunikatory internetowe, rozwiązania rozpoznające dostępność, urządzenia końcowe oraz procesy biznesowe wykorzystujące rozwiązania do komunikacji.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE