Connect with us

Jak obsłużyć Klientów podczas okresowego wzrostu ruchu w biznesie? Weź udział w badaniu!

BADANIA / POLSKA

Jak obsłużyć Klientów podczas okresowego wzrostu ruchu w biznesie? Weź udział w badaniu!

Czarny Piątek, kampania marketingowa, sezon – biznes staje wówczas przed wyzwaniem, jak skutecznie obsłużyć Klientów w czasie wzmożonego ruchu? Każdy ma na to swoje sposoby i dobre praktyki. Dlatego chcemy je zebrać w jednym miejscu i udostępnić wszystkim wyniki.

Więc jeżeli odpowiadasz bezpośrednio za obsługę Klienta, masz kluczowy wpływ na jej funkcjonowanie i pracujesz w małej lub średniej firmie z obszaru SaaS, E-commerce, usług online B2B lub B2C – to czekaliśmy właśnie na Ciebie!

Wypełnij ankietę i pomóż nam lepiej zrozumieć zasady, którymi kierujecie się w przygotowaniach do sezonowych/okresowych wzrostów w Waszym biznesie. Wyniki udostępnimy bezpłatnie, abyście również mogli dowiedzieć się, jak robią to inni i co działa najlepiej. Z góry dziękujemy za zainwestowany czas.

Na koniec ankiety bonus, w niektórych przypadkach podwójny, o wartości nawet kilkuset złotych – zapraszamy!

Zespół Customer-Heroes.com

 

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE