ArchiDoc z Grupy OEX usprawnia procesy biznesowe kolejnych banków

Spółka z Grupy OEX konsekwentnie rozwija ofertę rozwiązań dla sektora finansowego i pozyskuje kolejnych klientów. Do grona instytucji współpracujących z ArchiDoc dołączył Alior Bank. Obecnie spółka realizuje usługi z obszaru zarządzania dokumentami i back office 9 z 10 największych banków w Polsce.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Spółka z Grupy OEX konsekwentnie rozwija ofertę rozwiązań dla sektora finansowego i pozyskuje kolejnych klientów. Do grona instytucji współpracujących z ArchiDoc dołączył Alior Bank. Obecnie spółka realizuje usługi z obszaru zarządzania dokumentami i back office[1] 9 z 10 największych banków w Polsce.

ArchiDoc dostarcza rozwiązania dla sektora finansowego, które optymalizują obieg dokumentów i informacji, wspierając proces obsługi klientów. Z usług spółki korzysta blisko 30 banków, firm pożyczkowych, leasingowych i maklerskich.

W 2018 roku współpracę z ArchiDoc rozpoczął Alior Bank. Umowa obejmuje kompleksowe zarządzanie dokumentacją, w tym jej rejestrację, digitalizację, przechowywanie i udostępnianie. Usługa jest realizowana z wykorzystaniem autorskiej technologii ArchiDoc – systemu INDO.

– Sprawny dostęp do informacji i dokumentów jest istotnym elementem procesu obsługi klientów. Stawiamy na rozwiązania, które pozwalają nam usprawniać ten obszar – powiedziała Elżbieta Wojdyła, Menedżer Zespołu Obiegu Dokumentów w Alior Bank. W ramach kontraktu ArchiDoc odpowiada za obsługę dokumentacji bieżącej i archiwalnej. Do centrum operacyjnego spółki trafi ponad 50 mln dokumentów archiwalnych banku.

ArchiDoc wspiera firmy z branży finansowej w realizacji procesów z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, finansów, HR i administracji. Spółka oferuje m.in. kompleksową obsługę procesu kredytowego, obsługę dokumentacji depozytowej oraz rozwiązania kancelaryjne dopasowane do specyfiki działania banków.

– Ofertę usług dedykowanych dla sektora finansowego budujemy wspólnie z klientami, realnie dostosowując je do ich potrzeb. Naszym celem jest optymalizacja procesów i przełożenie jej na jakość obsługi klientów końcowych – mówi Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc.

Rozwiązania ArchiDoc automatyzują proces obiegu informacji i zapewniają bezpieczeństwo danych. Zastosowanie technologii pozwala na szczegółowy monitoring każdego dokumentu, jego statusu i historii.

– Bezpieczeństwo to kluczowy obszar dla klientów z branży finansowej. Zapewniamy najwyższy standard ochrony danych, zgodny z wymogami ustawowymi i potrzebami konkretnej instytucji – dodaje Konrad Rochalski.

ArchiDoc wspiera banki także w obszarze wypełniania obowiązków wynikających z RODO.

Słownik
1. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *