Connect with us

Piotr Ziobro w EasyCall.pl S.A.

SYSTEMY CC

Piotr Ziobro w EasyCall.pl S.A.

easyCALL.pl S.A., operator telekomunikacyjny oferujący platformę automatyzacji kontaktów z klientami, rozbudował swój zespół o Business Development Managera w obszarze wsparcia windykacji i sprzedaży.

W lipcu br. do zespołu easyCALL.pl SA dołączył Piotr Ziobro obejmując stanowisko Business Development Manager w obszarze rozwoju rynku dla narzędzi wsparcia windykacji i sprzedaży. Będzie zajmował się w szczególności rozwojem sprzedaży platformy automatyzacji kontaktów z klientami.

Ziobro przez ostatnie lata pracował na stanowiskach kierowniczych w Ultimo i Lidorff. Wcześniej pracował jako kierownik projektów w outsourcingowym call center Cotel i Call Media. Z branżą call center związany jest od 2005 roku.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE