easyCALL.pl S.A., operator telekomunikacyjny oferujący platformę automatyzacji kontaktów z klientami, rozbudował swój zespół o Business Development Managera w obszarze wsparcia windykacji i sprzedaży.
W lipcu br. do zespołu easyCALL.pl SA dołączył Piotr Ziobro obejmując stanowisko Business Development Manager w obszarze rozwoju rynku dla narzędzi wsparcia windykacji i sprzedaży. Będzie zajmował się w szczególności rozwojem sprzedaży platformy automatyzacji kontaktów z klientami.
Ziobro przez ostatnie lata pracował na stanowiskach kierowniczych w Ultimo i Lidorff. Wcześniej pracował jako kierownik projektów w outsourcingowym call center[1] Cotel i Call Media. Z branżą call center związany jest od 2005 roku.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…