Connect with us

Concordia Ubezpieczenia z nowym kanałem sprzedaży

IN-HOUSE

Concordia Ubezpieczenia z nowym kanałem sprzedaży

Po udanym pilotażu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych on-line w GBS Barlinek – Concordia Ubezpieczenia, z początkiem sierpnia br., przekazuje sprawdzony kanał dystrybucji szerszemu gronu partnerów i klientów.

W kwietniu br. poznański ubezpieczyciel rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń turystycznych na odległość w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku. Dzięki nowej funkcjonalności w bankowości internetowej, klienci zyskali możliwość wygodnego zakupu ubezpieczenia Concordia Turysta. Z początkiem sierpnia br. wygodna i sprawdzona forma sprzedaży na odległość dostępna jest już także na stronie internetowej Concordii.

Korzystając z udogodnienia, klient zyskuje komfort zakupu polisy i atrakcyjny system rabatowy. Natomiast pośrednicy, którzy włączą się w proces promocji platformy, otrzymają od Concordii atrakcyjne stawki prowizyjne i możliwość zdobycia nowych, chętnie korzystających z nowoczesnych i przyjaznych technologii, klientów.

– Klient, wchodząc na stronę www.direct.concordiaubezpieczenia.pl, samodzielnie zawiera umowę ubezpieczenia, co zabiera mu około 2 minut. Wybiera miejsce podróży, uzupełnia kilka pól związanych z zakresem ochrony i poznaje cenę swojej polisy. Po zaakceptowaniu kosztów, przechodzi do płatności. Intuicyjny i przyjazny interfejs sprawia, że cały przebieg zakupu polisy jest komfortowy i bezpieczny – wyjaśnia Maciej Samson, Menadżer Sprzedaży w Biurze Bancassurance Concordii Ubezpieczenia. I dodaje – Te właśnie funkcjonalności były dla nas priorytetem przy tworzeniu platformy, dlatego też zadbaliśmy, aby cały proces wystawienia polisy ułożony był w jak najbardziej logiczny, przewidywalny i intuicyjny sposób.

Jak zapowiada Zarząd Concordii, wdrożenie platformy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych na odległość to pierwszy krok w dalszym procesie integracji i poszerzenia tego kanału dystrybucji o kolejne produkty ubezpieczeniowe.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE