Connect with us

Arvato CRM Solutions liderem wg raportu NelsonHall

OUTSOURCING

Arvato CRM Solutions liderem wg raportu NelsonHall

Firma Arvato otrzymała tytuł lidera za swoje osiągnięcia w sektorze detalicznym w ostatnim raporcie oceny dostawców (NEAT) przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą NelsonHall.

Ten szczegółowy raport zwraca uwagę na to, jak firma Arvato umiejętnie wykorzystuje zrobotyzowaną automatyzację procesów (Robotic Process Automation, RPA) i sztuczną inteligencję (Artificial Intelligence, AI) w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania usługobiorców sektora detalicznego.

Podkreślony został także profesjonalizm Arvato we wdrażaniu technologii RPA i AI w obsłudze klienta na szerszą skalę oraz osiągnięcia związane ze świadczeniem usług z wykorzystaniem RPA dla samorządu w Wielkiej Brytanii w zakresie procesów dotyczących przychodów oraz świadczeń.

Uwzględniono również doświadczenie firmy w opracowywaniu i korzystaniu z automatyzacji i technologii kognitywnych wspierających usługi windykacyjne.

Wspomniany raport, zatytułowany Transformacja procesów biznesowych za pośrednictwem RPA i AI (Business Process Transformation through RPA & AI), poddaje analizie wyniki przedsiębiorstw oferujących usługi z zakresu procesów biznesowych przy użyciu RPA i AI. Jest to ocena zdolności usługodawców do dostarczania bezpośrednich korzyści klientom oraz ich możliwości adaptacyjnych w świetle przyszłych potrzeb.

– Jednym z naszych sposobów na zachodzące obecnie w sektorze detalicznym zmiany jest tworzenie i wdrażanie nowych technologii, które pomagają naszym klientom spełniać zmieniające się potrzeby ich klientów. To, że otrzymaliśmy od NelsonHall tytuł lidera świadczy o tym, że wdrażając zrobotyzowane technologie i sztuczną inteligencję udało nam się wypracować wydajne i elastyczne rozwiązania. W nadchodzących latach zamierzamy dalej rozwijać się w tym kierunku. – powiedział Andreas Krohn, dyrektor generalny Arvato CRM.

– Firma Arvato pokazała, że potrafi efektywnie korzystać z nowych technologii, co pozwala spełniać zarówno obecne, jak i przyszłe oczekiwania klientów. Działania firmy opierają się na technologiach RPA i AI, które zapewniają płynne i wielokanałowe świadczenie usług. – podsumował John Willmott, dyrektor generalny NelsonHall.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE