Connect with us

Aiton Caldwell z usługą analizy połączeń telefonicznych

LEAD GENERATE

Aiton Caldwell z usługą analizy połączeń telefonicznych

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online.

Lead360 to usługa abonamentowa, która dzięki inteligentnemu systemowi automatycznej podmiany numerów pozwala na precyzyjną ocenę statystyczną i jakościową rozmów telefonicznych wykonywanych do firmy. Dla przykładu: jej użytkownik zyskuje wiedzę, czy klient, który zadzwonił na firmową infolinię znalazł numer na stronie internetowej, za pośrednictwem kampanii w wyszukiwarce, serwisie społecznościowym lub w reklamie prasowej.

– Wprowadzenie Lead360 do naszej oferty to logiczny krok dla AC jako operatora telekomunikacyjnego oraz integratora rozwiązań ICT. Nasi Klienci oczekują rozwiązań, które będą wspierały ich biznesy zarówno w aspekcie zwiększenie sprzedaży jak i efektywności kosztowej. Dotychczasowe aplikacje łączące ze sobą funkcje central telefonicznych z systemami CRM są niewystarczające i wymagają dodatkowych narzędzi analitycznych. Tylko taka oferta jest w stanie realizować wymogi działów sprzedaży oraz marketingu na zmieniającym się rynku – komentuje Rafał Pietrzak, Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA, właściciela marek FCN i Datera.

Usługa Lead360 jest dostępna zarówno dla niewielkich firm, dużych, wielooddziałowych organizacji jak i agencji marketingowych chcących oferować jej funkcje swoim klientom. Wprowadzenie Lead360 do oferty notowanej na New Connect spółki Aiton Caldwell SA jest elementem strategii, polegającej na oferowaniu nowych usług z sektora ICT.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE