Connect with us

Armatis-LC z coraz większą stratą

STRATEGIE I INWESTYCJE

Armatis-LC z coraz większą stratą

Spółka Armatis-LC w 2017 roku miała 34 269 257,20 zł przychodu netto ze sprzedaży (wzrost o 9,71% w stosunku do przychodu ubiegłorocznego). Poniosła jednak stratę netto ze sprzedaży na poziomie 4 922 745,03 zł (w 2016 było 3 004 446,77 zł straty) – wynika ze sprawozdania finansowego złożonego w KRS.

Strata z działalności operacyjnej w 2017 roku wyniosła 5 440 952,08 zł, podczas gdy w 2016 roku wyniosła 3 452 261,24 zł, co oznacza zwiększenie straty o 57,60 % w stosunku do roku poprzedniego.

W 2017 roku 42% przychodów pochodziło z obsługi ruchu wychodzącego (sprzedaż), a 54% – obsługi ruchu przychodzącego (infolinie). Proporcje w 2016 były odwrotne – 55% sprzedaż i 41% ruch przychodzący. Zmiana struktury przychodów wynika przede wszystkim ze zwiększenia w ubiegłym roku portfolio klientów z sektora bankowości i instytucji finansowych.

Zarząd spółki zapowiada w kolejnych latach prowadzić działania optymalizujące i poprawiające efektywność działania spółki w obszarze obsługi projektów wielojęzycznych. Zapowiada także dywersyfikację zleceń z różnych sektorów rynkowych oraz renegocjację warunków dotychczas zawartych umów.

Spółka dysponuje 1020 stanowiskami pracy w 4 lokalizacjach: Warszawa, Kraków, Stalowa Wola i Bielsko-Biała. Jedno stanowisko przynosiło średni przychód w wysokości ok. 92 zł dziennie (33 597 zł rocznie).

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE