Connect with us

Kogifi inwestuje w IamBota

AUTOMATYZACJA

Kogifi inwestuje w IamBota

Kogifi Consulting Group nabyła pakiet inwestorski w projekcie IamBot, włączając go do portfela grupy.

IamBot jest botem sprzedażowym, czyli automatycznym sprzedawcą wyposażonym w sztuczną inteligencję, który w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów. Klienci sklepów wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez komunikatory Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowych Google czy Amazona. W uznanie swojej innowacyjności, IamBot został laureatem nagrody (R)TECH Award (przyznawanej przez stowarzyszenie RILA, zrzeszające liderów sprzedaży detalicznej) jako jeden z najbardziej przełomowych startupów 2018 roku.

W lipcu twórcy IamBot nawiązali współpracę z akceleratorem startupów Kogifi.

– Niezmiernie cieszymy się z finalizacji tej inwestycji, która doskonale wpisuje się w naszą wizję budowy i wspierania startupów, realizujących ideę smart commerce, czyli inteligentnego handlu
– mówi Tomasz Gibas, który niedawno objął stanowisko prezesa Kogifi.

IamBot jest projektem, który wyprzedza swoje czasy i kształtuje przyszłość cyfrowego marketingu. Dzięki niemu możliwe będzie uzupełnienie naszej oferty, w której znajdują się już rozwiązania z zakresu digital marketing, technologie AI i AR oraz startupy, takie jak rodzimy asystent głosowy. Nasza firma pracuje już nad integracją technologii IamBot z wiodącymi na rynku platformami marketingu cyfrowego i e-commerce – dodaje Jakub Koba, dyrektor techniczny i specjalista marketingu cyfrowego grupy Kogifi.

IamBot będzie działał niezależnie obsługując rosnącą grupę klientów o zasięgu globalnym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE