Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Speech Analytics

Analityka mowy polega na śledzeniu treści rozmowy pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Istnieje analiza mowy on-line, która pozwala na śledzenie i oznaczanie wypowiadanych słów przez konsultanta lub

Kogifi inwestuje w IamBota

Kogifi Consulting Group nabyła pakiet inwestorski w projekcie IamBot, włączając go do portfela grupy.

Kogifi Consulting Group nabyła pakiet inwestorski w projekcie IamBot, włączając go do portfela grupy.

IamBot jest botem sprzedażowym, czyli automatycznym sprzedawcą wyposażonym w sztuczną inteligencję, który w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów. Klienci sklepów wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez komunikatory Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowych Google czy Amazona. W uznanie swojej innowacyjności, IamBot został laureatem nagrody (R)TECH Award (przyznawanej przez stowarzyszenie RILA, zrzeszające liderów sprzedaży detalicznej) jako jeden z najbardziej przełomowych startupów 2018 roku.

W lipcu twórcy IamBot nawiązali współpracę z akceleratorem startupów Kogifi.

– Niezmiernie cieszymy się z finalizacji tej inwestycji, która doskonale wpisuje się w naszą wizję budowy i wspierania startupów, realizujących ideę smart commerce, czyli inteligentnego handlu
– mówi Tomasz Gibas, który niedawno objął stanowisko prezesa Kogifi.

IamBot jest projektem, który wyprzedza swoje czasy i kształtuje przyszłość cyfrowego marketingu. Dzięki niemu możliwe będzie uzupełnienie naszej oferty, w której znajdują się już rozwiązania z zakresu digital marketing, technologie AI i AR oraz startupy, takie jak rodzimy asystent głosowy. Nasza firma pracuje już nad integracją technologii IamBot z wiodącymi na rynku platformami marketingu cyfrowego i e-commerce – dodaje Jakub Koba, dyrektor techniczny i specjalista marketingu cyfrowego grupy Kogifi.

IamBot będzie działał niezależnie obsługując rosnącą grupę klientów o zasięgu globalnym.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Sztuczna inteligencja: trendy na 2021 rok

Analizując nadchodzące trendy w obszarze sztucznej inteligencji (AI), nie można nie zwrócić uwagi na pandemię, która zdominowała ostatni rok i wpłynęła na wszystkie aspekty życia ludzi na całym świecie. Jak wynika z badań Capgemini, ponad połowa firm oferujących usługi finansowe prowadzi prawie 40 proc. interakcji z klientem przy wsparciu AI.
więcej

65% Polaków nie obawia się utraty pracy w wyniku automatyzacji

Według danych GUS do 2050 r. liczba ludności Polski zmniejszy się o 4,4 mln osób. Mediana wieku ludności wyniesie ponad 52 lata, czyli o ok. 11 lat więcej niż obecnie, co oznacza, że ponad połowa mieszkańców Polski będzie miała ponad 50 lat. Tworzącą się w ten sposób lukę demograficzną na rynku pracy mogłyby przynajmniej w części zapełnić boty, do których polskie społeczeństwo jest coraz bardziej przychylne.