Connect with us

Arvato CRM Solutions ponownie liderem w dziedzinie Contact Center Outsourcing

OUTSOURCING

Arvato CRM Solutions ponownie liderem w dziedzinie Contact Center Outsourcing

Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu zostało uznane liderem w szczegółowym raporcie firmy badawczej i konsultingowej Everest Group.

Globalny dostawca w zakresie obsługi klienta został doceniony za spójność i elastyczność świadczonych usług, a także za ciągłe poszerzanie portfolio klientów w szybko rozwijających się obszarach, takich jak handel detaliczny i technologia.

W raporcie podkreślono również zdolność Arvato CRM do ciągłego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów w zakresie obsługi klienta, jako że umożliwia to firmie oferowanie im spójnego doświadczenia omnichannel.

Stałe inwestowanie w kompetencje cyfrowe i analityczne również przyczyniło się do wysokiej pozycji Arvato CRM w rankingu, dzięki rozwojowi technologii, takich jak konwersacyjna platforma oparta na sztucznej inteligencji, dająca dostawcy przewagę nad konkurencją.

Coroczny raport Everest Group zatytułowany Contact Center Outsourcing (CCO) Service Provider Landscape with PEAK Matrix™ Assessment 2018, sklasyfikował 36 firm pod względem ich wpływu na rynek, wizji i możliwości. Arvato CRM znalazło się w gronie zaledwie dziewięciu dostawców, których Everest Group uznała za liderów.

– Największe atuty Arvato to nasza zdolność do opracowywania innowacyjnych rozwiązań, opartych zarówno na ludzkiej, jak i sztucznej inteligencji. Oznacza to, że możemy zoptymalizować interakcje z klientem i umożliwić markom utrzymanie pozycji lidera na stale zmieniającym się rynku. Pozycja lidera w raporcie Everest Group potwierdza nasze elastyczne podejście do potrzeb klientów i przemysłu – powiedział Andreas Krohn, Dyrektor Generalny Arvato CRM.

– Arvato ugruntowało swoją pozycję lidera na rynku CCO dzięki elastyczności, która pozwala zaspokoić szybko zmieniające się potrzeby klientów, zapewniając sprawną obsługę i satysfakcję ‒ zarówno klientom, jak i markom ‒ w wielu kanałach – powiedział Skand Bhargava, Practice Director for Business Process Services w Everest Group.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE