Connect with us

ArchiDoc i Voice Contact Center z Grupy OEX cyfryzuje sektor medyczny

OUTSOURCING

ArchiDoc i Voice Contact Center z Grupy OEX cyfryzuje sektor medyczny

Po osiągnięciu mocnej pozycji w bankach, firmach ubezpieczeniowych i telekomach ArchiDoc intensyfikuje ekspansję w sektorze medycznym. W tym celu powołał spółkę, która zaoferuje podmiotom z branży ochrony zdrowia kompleksowe wsparcie w procesie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, połączone z obsługą archiwum papierowego i obsługą kontaktu z pacjentem.

Z usług ArchiDoc od lat korzystają duże firmy komercyjne. Spółka obsługuje 9 na 10 największych banków i 8 na 10 największych ubezpieczycieli. ArchiDoc posiada ugruntowaną pozycję także w branży telekomunikacyjnej i energetycznej. Obecnie planuje zwiększyć swoją obecność w sektorze ochrony zdrowia.

– Poziom cyfryzacji polskich jednostek medycznych jest dużo niższy niż w innych sektorach gospodarki. Dla firm oferujących szpitalom wsparcie w tym procesie to rynek z bardzo dużym potencjałem – mówi Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc.

ArchiDoc, chcąc stać się częścią procesu transformacji cyfrowej sektora medycznego, założył spółkę dedykowaną do obsługi tej branży.

– Współpraca z podmiotami medycznymi wymaga daleko idącej specjalizacji i doskonałej znajomości procesów zachodzących w ochronie zdrowia. Dlatego stworzyliśmy ArchiDoc MED, który oferuje zintegrowane rozwiązania wspierające codzienną pracę szpitali i lekarzy, jednocześnie przekładające się na podniesienie jakości obsługi pacjenta – dodaje Konrad Rochalski.

Nowa spółka zaoferuje podmiotom medycznym nie tylko kompleksowe wsparcie w procesie budowy, wdrożenia i rozwoju Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, ale także połączenie rozwiązań z tego obszaru z obsługą dokumentów papierowych i contact center.

ArchiDoc MED zainwestował w technologię EDM firmy eR, która jest wykorzystywana w ponad 40 szpitalach. System ułatwia jednostkom z sektora medycznego dostosowanie się do nowych regulacji prawnych związanych z cyfryzacją.

ArchiDoc MED realizuje usługi bazując na potencjale i infrastrukturze spółek ArchiDoc i Voice Contact Center, które posiadają 5 nowoczesnych centrów operacyjnych oraz technologię i infrastrukturę dedykowaną do zarządzania dokumentacją papierową i wsparcia obsługi pacjenta. ArchiDoc MED dysponuje własnym zespołem R&D, odpowiadającym za rozwój oferty i technologii w oparciu o potrzeby sektora medycznego.

Zgodnie z założeniami ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia wszystkie jednostki medyczne powinny zacząć używać EDM od 2019 roku, a do 2021 roku planowane jest uruchomienie wymiany dokumentacji pomiędzy szpitalami.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE