Kontel – rodzimy VAD związany z branżą telekomunikacyjną i AV w związku z ciągłym rozwojem i powiększaniem liczby partnerów handlowych, do zespołu swoich pracowników przyjął Tomasza Kolimagę.
Od czerwca do zespołu KONTEL dołączył Tomasz Kolimaga, obejmując stanowisko VoIP Carrier Relations Manager. W zespole Kontel – rodzimym dystrybutorze rozwiązań telekomunikacyjnych oraz sprzętu audio i wideo, w tym profesjonalnych urządzeń konferencyjnych, będzie odpowiadał za relacje z operatorami i dostawcami usług działającymi na rynku telekomunikacyjnym VoIP.
– Jestem bardzo zadowolony z przejścia do KONTEL. Nowe obowiązki są dla mnie kolejnym zawodowym wyzwaniem, dzięki któremu będę mógł podnieść swoje umiejętności na jeszcze wyższy poziom. Czekam z niecierpliwością na czekające mnie zadania – mam ogromną nadzieję, że firma Kontel skorzysta na tym transferze. – powiedział Tomasz Kolimaga, VoIP Carrier Relations Manager w Kontel
– Cieszymy się, że od teraz możemy korzystać z bogatego doświadczenia, jakie ma Tomasz. Dzięki niemu poszerza horyzonty naszego zespołu na najnowsze trendy, w kwestii podejścia do relacji z partnerami biznesowymi. Nadchodząca współpraca z Tomaszem zapowiada się bardzo pozytywnie – jesteśmy przekonani, że przyniesie ona wymierne efekty nie tylko w krótkim czasie, ale także długofalowo. – powiedziała Maria Gołębiewska, Yealink IP Phone Manager w Kontel
Tomasz Kolimaga od ponad 14 lat związany jest z obszarami profesjonalnej obsługi klienta. Był m.in. doradcą infolinii sieci detalicznej oferującej sprzęt RTV i AGD, pracował też jako kierownik działu rekrutacji i szkoleń w outsourcingowym Call Center – Databroker S.A.
Przez kilka ostatnich lat związany był ze spółką easyCALL.pl – operatorem telekomunikacyjnym, gdzie odpowiadał za współpracę z partnerami, resellerami oraz kluczowymi klientami korporacyjnymi firmy.
Do jego obowiązków należało m.in. profesjonalne doradztwo w wyborze rozwiązań i usług SIP. Realizował też zadania związane z procesową obsługą partnerów oraz klientów, jak i zwiększeniem efektywności sprzedaży.