Connect with us

Aforti Finance uruchamia własne call center

IN-HOUSE

Aforti Finance uruchamia własne call center

Aforti Finance – spółka należąca do holdingu finansowego AFORTI, specjalizująca się w udzielaniu pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców – uruchamia własne call center i startuje z kampaniami reklamowymi. 

Wzmocnieniem obecności spółki na polskim rynku jest m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Od 16 lipca 2018 roku do 5 sierpnia 2018 spoty promujące partnera finansowego firm z sektora MSP można będzie zobaczyć w TVP i Polsacie, w tym na kanałach tematycznych należących do tych ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pakietu TVN Premium.

Spółka – zgodnie ze strategią biznesową Grupy AFORTI na lata 2018-2020 – uruchomiła też własne call center, za pośrednictwem którego konsultanci infolinii przychodzącej i wychodzącej będą kompleksowo obsługiwać mikro, małych i średnich przedsiębiorców z wszystkich sektorów i branż.

Wraz z dynamicznym rozwojem Aforti Finance na polskim rynku, w lipcu 2018 spółka rozbudowała również struktury kadrowe. Do zespołu dołączył Tomasz Kaźmierski, który objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa spółki.

Spot reklamowy Aforti Finance skierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim jest case study początkującego przedsiębiorcy, rozpoczynającego dopiero swój biznes, który dzięki pożyczce od Aforti Finance może szybko i sprawnie rozwinąć swoją firmę, osiągając tym samym nowe, wymarzone cele rynkowe.

– W Polsce w 2017 roku działało około 2,88 mln przedsiębiorców, którzy w dużej mierze stanowią grupę docelową AFORTI. Zakładamy, że znaczna większość z nich to również widzowie kanałów, w których rozpoczynamy właśnie kampanię promującą usługi pożyczkowe świadczone przez Aforti Finance. Jesteśmy przekonani, że tego typu aktywność nie tylko zapewni wzrost rozpoznawalności marki i tym samym wzmocni nasz wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora MSP, ale też czysto technicznie będzie stanowić – jako narzędzie offline – wsparcie dla prowadzonych równolegle działań online, związanych z promocją i sprzedażą Aforti Finance. Chodzi nam w tym przypadku m.in. także o to, by ruch z kampanii telewizyjnej przekierować na nową stronę internetową www.afortifinance.pl i tym samym zwiększyć zasięg i dotarcie do potencjalnych klientów – podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.

Równolegle z telewizyjną kampanią promocyjną wystartowała nowa strona internetowa afortifinance.pl.

Usługi pożyczkowe, oferowane przez Aforti Finance, skierowane są do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE