Connect with us

Altar z nowym prezesem

AKTUALNOŚCI

Altar z nowym prezesem

Waldemar Cichacz został nowym prezesem spółki Altar, która jest dostawcą m.in. systemu contact center (Altar Contact Center). Dotychczas pracował na stanowisku członka zarządu odpowiedzialnego za kluczowe obszary w działalności spółki. Na stanowisko wiceprezesa powołano Arkadiusza Stefańczyka.

Nowy prezes związany jest z Altar od pięciu lat. Przeszedł przez kilka szczebli kariery w spółce. Jest doświadczonym managerem z wieloletnią praktyką w firmach z różnych branży, gdzie zajmował się m.in. sprzedażą B2C i B2B, tworzeniem i realizacją strategii, reinżynierią procesową oraz analityką biznesową. Ma też doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu autorskich rozwiązań informatycznych dla biznesu.

Aktualnie skupiamy się na realizacji przyjętej strategii na lata 2018-2019, w tym m.in. na budowie partnerstwa z innymi firmami, aby dostarczać naszym klientom komplementarne rozwiązania – mówi Waldemar Cichacz, Prezes Zarządu spółki Altar – Duży nacisk kładę na kreatywność zespołu Altar i niczym nie skrępowany przepływ inicjatyw, ale też odpowiedzialność za efekty. Chcemy nadal wzmacniać te wartości, dlatego częściowo zmieniliśmy model organizacyjny, aby dać też pracownikom szerokie wsparcie np. w postaci  inspirujących wydarzeń i ludzi, którzy integrują ciekawe pomysły. – Jeśli nie wspierasz kreatywności, pomysłowości, nie dostarczasz paliwa, firma technologiczna zaczyna się starzeć, a to równia pochyła. Cenię ludzi odważnych, choć często to indywidualiści, którzy firmy boją się zagospodarować, ale to właśnie oni są motorem napędowym zmian.

Będę obserwował otoczenie i poszukiwał też inspiracji na zewnętrz, np. biorąc czynny udział w wydarzeniach takich jak hacakatony, eventy startupowe i inicjatywy studenckie, bo potrafią zaskoczyć rutyniarzy. Finalnie zależy mi na tym, aby wzbogacać naszą wartość biznesową dostarczaną klientowi, także dzięki współpracy z innymi firmami – dodaje Waldemar Cichacz.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top