Connect with us

Alfavox z nowym Zarządem i nową identyfikacją wizualną

AKTUALNOŚCI

Alfavox z nowym Zarządem i nową identyfikacją wizualną

Alfavox, lider branży ICT na rynku polskim w zakresie doradztwa i sprzedaży rozwiązań Customer Engagement i Employee Engagement (w tym Omnichannel Contact Center, Video Chat, Workforce Management i Biometrycznej Video Identyfikacji) ogłosił zmiany w strukturze organizacyjnej Spółki. W skład Zarządu weszli: Michał Góra i Piotr Wójcik. Firma odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej.

Od 21 czerwca br. Michał Góra został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Alfavox. Zastąpił on Janusza Tomiczka, który po 10 latach rozstał się z firmą. Michał Góra związany jest z branżą od 20 lat, od 5 lat roku jako udziałowiec w Alfavox. Dotychczas pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na 4 kontynentach, m.in. w krajach DAch, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Wraz z objęciem funkcji Prezesa Zarządu będzie odpowiadał także za strategiczne alianse biznesowe w Polsce. Z kolei Piotr Wójcik związany jest z branżą od 20 lat. Jako udziałowiec Alfavox, od 4 lat odpowiada za pion techniczny, zarządzając kluczowymi projektami w Polsce i zagranicą. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów, m. in.: na rynkach Europy, obu Ameryk i Azji.

W związku z planowaną na najbliższe lata strategią wzrostu Alfavox, skoncentrowaną na rozwoju współpracy z kluczowymi klientami w Polsce oraz na rozwoju biznesu na rynkach zagranicznych, nowy Zarząd firmy zdecydował o przeprowadzeniu działań mających na celu odświeżenie brandu. Nowy wizerunek jest odpowiedzią na dynamiczny wzrost firmy i jej naturalny rozwój na rynki międzynarodowe. Ma podkreślić światowy charakter rozwiązań Customer Experience oferowanych przez firmę dla systemów contact center. Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej obejmują nową kreację logo, opracowanie nowej Księgi Znaków i nowej strony internetowej (www.alfavox.com) w całkowicie innej odsłonie kolorystycznej.

Uproszczenie znaku graficznego zwiększyło jego czytelność i nadało mu bardziej nowoczesny charakter. Sygnet wykorzystuje literę „A” zaczerpniętą z nazwy marki, w której „alfa” znaczy pierwszy, a „vox” głos. Takie uproszczenie ma szczególne znaczenie dla firmy, która działając na rynku międzynarodowym, komunikuje się znakiem sprawdzającym się w różnych kulturach i miejscach na całym świecie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE