Connect with us

Fortinet uruchomił platformę wymiany informacji dla CISO

BEZPIECZEŃSTWO

Fortinet uruchomił platformę wymiany informacji dla CISO

Fortinet uruchomił platformę The CISO Collective, aby wspierać menedżerów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo. Jest to przestrzeń, w której CISO (Chief Information Security Officer) znajdą wiele przydatnych informacji i wartościowych analiz.

Praca dyrektorów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jest szczególnie wymagająca w czasie rosnącej liczby cyberzagrożeń i nasilającej się aktywności hakerów. Aby pomagać im w zwiększaniu efektywności i komfortu pracy, Fortinet uruchomił platformę i aplikację The CISO Collective, które są internetowym centrum dzielenia się ważnymi wiadomościami i analizami. Publikowane tam treści pochodzą z setek źródeł i od wielu autorów. Dodatkowo wzbogacane są o komentarze i artykuły redaktorów platformy, którzy poruszają tematy często pomijane w dyskusjach o cyberbezpieczeństwie.

W efekcie The CISO Collective jest praktycznym narzędziem dla menedżerów zarządzających bezpieczeństwem w przedsiębiorstwach i organizacjach. Co istotne, budowanym w oparciu o zebrane wśród samych CISO opinie na temat największych problemów, z jakimi borykają się w pracy oraz informacje, których zazwyczaj szukają w sieci.

Takie merytoryczne wsparcie będzie szczególnie ważne, CISO bowiem zazwyczaj pełnią swoją funkcję stosunkowo krótko – przeciętnie od dwóch do czterech lat. Zapytani o powody rezygnacji najczęściej wymieniają: brak nacisku na kwestie bezpieczeństwa w firmie (36%), niezdolność do zainteresowania nimi kadry kierowniczej (34%) oraz niewystarczające budżety i zasoby przeznaczane na bezpieczeństwo (31%). Częstym powodem odejścia CISO jest także wypalenie i zmęczenie.

Projekt Fortinet ma na celu budowanie społeczności CISO i angażowanie jej nie tylko wokół tematyki bezpieczeństwa firmy, ale też skutecznego przywództwa. Działalność i promocja platformy rozpoczęła się już w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Indiach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE