Connect with us

OEX E-Business podpisał umowę na logistykę 5PL z firmą DGM z Hongkongu

OUTSOURCING

OEX E-Business podpisał umowę na logistykę 5PL z firmą DGM z Hongkongu

1 lipca 2018 roku spółka OEX E-Business podpisała umowę z producentem elektroniki, firmą DGM z Hongkongu. To kolejny klient z rynku azjatyckiego, dla którego spółka z Grupy OEX będzie świadczyć usługi w zakresie sprzedaży online B2B i B2C w Europie.

W ramach umowy OEX E-Business będzie odpowiadać za obsługę logistyczną produktów, realizowaną w magazynach Omnichannel HUB pod Warszawą, jak również sprzedaż w imieniu klienta na rynkach europejskich, z wykorzystywaniem narzędzi eCommerce.

DGM to producent elektroniki z Hongkongu, obecny na rynku globalnym od 1997 roku. Produkuje i sprzedaje m.in. monitory, laptopy, tablety oraz akcesoria, takie jak powerbanki i USB. Firma posiada swoje filie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Austrii, jak również w Polsce. Umowa z polską spółką przewiduje współpracę w zakresie sprzedaży i dystrybucji produktów firmy DGM w regionie CEE, z pełnym wykorzystaniem możliwości operacyjnych i zastosowaniem najnowszych technologii z obszaru eCommerce, które OEX E-Business obecnie dynamicznie rozwija.

– Naszym celem jest „zbudowanie mostu” między Azją a Europą w zakresie sprzedaży online B2B i B2C, ponieważ dysponujemy odpowiednimi zasobami i technologią. Jako jedna z nielicznych firm w naszym regionie jesteśmy w stanie zaproponować klientom model logistyki 5PL – mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu OEX E-Business.

W czerwcu 2018 roku spółka podpisała również umowę na obsługę 5PL z tajwańskim producentem akcesoriów telefonicznych – GOTTA WinPlex LTD.  Firma posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obsłudze logistycznej sektora eCommerce, materiałów POS i programów lojalnościowych. Oferuje usługi logistyczne w obszarze: E-commerce, E-procurement, Loyalty Programs, E-delivery oraz POSM Competence Center.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE