Connect with us

Nowy telefon nabiurkowy od Yealink

SPRZĘT

Nowy telefon nabiurkowy od Yealink

Yealink, dostawca ujednoliconej komunikacji (Unified Communication), przedstawia telefon nabiurkowy DECT W41P. Do oferty dołącza również wzmacniacz sygnału DECT RT30 (repeater) oraz adapter USB DECT DD10K, umożliwiający zamianę telefonów IP T41S oraz T42S w telefony IP DECT.

Poszerzenie oferty o wspomniane rozwiązania jednocześnie zwiększa zakres oferty bezprzewodowej telefonii Yealink DECT. Telefon W41P jest przeznaczony głównie do wykorzystania przez pracowników sektora małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie elastyczność i gotowość do mobilnej pracy są kluczowymi czynnikami.

Dzięki adapterowi DD10K wkładanemu w port USB, do instalacji W41P nie jest wymagana przewodowa sieć LAN. Aby rozpocząć pracę z telefonem, wystarczy podłączyć urządzenie do zasilania, a następnie bezprzewodowo sparować je ze stacją bazową. Aby wzmocnić i zwiększyć zasięg, w którym działają telefony DECT, Yealink proponuje nowy repeater RT30.

Yealink W41P wyposażono w graficzny podświetlany ekran LCD o przekątnej 2,7″ i rozdzielczości 192×64 pikseli. Telefon zapewnia dźwięk HD zarówno w słuchawce, jak w podczas korzystania z trybu głośnomówiącego, co sprawia, że rozmowa brzmi naturalnie. 15 programowalnych klawiszy pozwala na szybką i intuicyjną obsługę wybranych funkcji lub kontaktów.

Oprócz modelu W41P, w rodzinie urządzeń IP DECT Yealink znajdują się również telefony bezprzewodowe W52P oraz W60P.

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top