Connect with us

VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

VIDEO

VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

Czym jest Google Duplex? Najprościej rzecz ujmując to robot, który… dzwoni. Dzwoni, gdy my sami nie możemy tego zrobić. Na przykład, gdy chcemy umówić się do fryzjera, albo zarezerwować stolik w restauracji. Tylko czy to ma sens? O tym rozmawiają Karol Bancerz, szef ccnews.pl i Dawid Wójcicki, prezes Voicetel Communications, dostawca asystentki Dialla.

 

Nową usługę – Google Duplex – zaprezentował szef Google’a Sundar Pichai podczas konferencji Google I/O. Narzędzie działa przy użyciu Google Assistant. Jest w stanie zadzwonić do salonów fryzjerskich czy restauracji, wcielając się w osobistego asystenta i jak człowiek rozmawia przez telefon z osobą po drugiej stronie słuchawki.

Asystent potrafi odpowiedzieć na serię skomplikowanych pytań: „Jakiej usługi szukasz?” czy „Na którą godzinę chcesz się umówić?”. Udaje człowieka, używając też przerywników jak „eee” i „mhm”. Po rozmowie wyśle nawet potwierdzenie rezerwacji. Pichai powiedział, że narzędzie będzie rozwijane w najbliższych tygodniach jako eksperyment. Nie wiadomo zatem, kto będzie mógł go wypróbować i jak szeroko będzie dostępny.

A w Polsce można przetestować Diallę w działaniu. Premiera tego rozwiązania miała miejsce w marcu tego roku. Podczas tego eventu Dawid Wójcicki zaprezentował jej działanie i cel, jaki spółka chce w ten sposób osiągnąć.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE