Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

Czym jest Google Duplex? Najprościej rzecz ujmując to robot, który… dzwoni. Dzwoni, gdy my sami nie możemy tego zrobić. Na przykład, gdy chcemy umówić się do fryzjera, albo zarezerwować stolik w restauracji. Tylko czy to ma sens? O tym rozmawiają Karol Bancerz, szef ccnews.pl i Dawid Wójcicki, prezes Voicetel Communications, dostawca asystentki Dialla.

Czym jest Google Duplex? Najprościej rzecz ujmując to robot, który… dzwoni. Dzwoni, gdy my sami nie możemy tego zrobić. Na przykład, gdy chcemy umówić się do fryzjera, albo zarezerwować stolik w restauracji. Tylko czy to ma sens? O tym rozmawiają Karol Bancerz, szef ccnews.pl i Dawid Wójcicki, prezes Voicetel Communications, dostawca asystentki Dialla.

 

Nową usługę – Google Duplex – zaprezentował szef Google’a Sundar Pichai podczas konferencji Google I/O. Narzędzie działa przy użyciu Google Assistant. Jest w stanie zadzwonić do salonów fryzjerskich czy restauracji, wcielając się w osobistego asystenta i jak człowiek rozmawia przez telefon z osobą po drugiej stronie słuchawki.

Asystent potrafi odpowiedzieć na serię skomplikowanych pytań: “Jakiej usługi szukasz?” czy “Na którą godzinę chcesz się umówić?”. Udaje człowieka, używając też przerywników jak “eee” i “mhm”. Po rozmowie wyśle nawet potwierdzenie rezerwacji. Pichai powiedział, że narzędzie będzie rozwijane w najbliższych tygodniach jako eksperyment. Nie wiadomo zatem, kto będzie mógł go wypróbować i jak szeroko będzie dostępny.

A w Polsce można przetestować Diallę w działaniu. Premiera tego rozwiązania miała miejsce w marcu tego roku. Podczas tego eventu Dawid Wójcicki zaprezentował jej działanie i cel, jaki spółka chce w ten sposób osiągnąć.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.
Czytaj więcej

1 mln rozmów asystenta głosowego PKO BP

Asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO przeprowadził już ponad 1 milion rozmów z klientami, obecnie co miesiąc rozmawia ok. 69 tys. razy. Odnotowano w nim też przeszło 2 mln wypowiedzi, a Asystent ma już w sumie ponad 410 tys. unikalnych użytkowników.