Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

Czym jest Google Duplex? Najprościej rzecz ujmując to robot, który… dzwoni. Dzwoni, gdy my sami nie możemy tego zrobić. Na przykład, gdy chcemy umówić się do fryzjera, albo zarezerwować stolik w restauracji. Tylko czy to ma sens? O tym rozmawiają Karol Bancerz, szef ccnews.pl i Dawid Wójcicki, prezes Voicetel Communications, dostawca asystentki Dialla.

Czym jest Google Duplex? Najprościej rzecz ujmując to robot, który… dzwoni. Dzwoni, gdy my sami nie możemy tego zrobić. Na przykład, gdy chcemy umówić się do fryzjera, albo zarezerwować stolik w restauracji. Tylko czy to ma sens? O tym rozmawiają Karol Bancerz, szef ccnews.pl i Dawid Wójcicki, prezes Voicetel Communications, dostawca asystentki Dialla.

 

Nową usługę – Google Duplex – zaprezentował szef Google’a Sundar Pichai podczas konferencji Google I/O. Narzędzie działa przy użyciu Google Assistant. Jest w stanie zadzwonić do salonów fryzjerskich czy restauracji, wcielając się w osobistego asystenta i jak człowiek rozmawia przez telefon z osobą po drugiej stronie słuchawki.

Asystent potrafi odpowiedzieć na serię skomplikowanych pytań: “Jakiej usługi szukasz?” czy “Na którą godzinę chcesz się umówić?”. Udaje człowieka, używając też przerywników jak “eee” i “mhm”. Po rozmowie wyśle nawet potwierdzenie rezerwacji. Pichai powiedział, że narzędzie będzie rozwijane w najbliższych tygodniach jako eksperyment. Nie wiadomo zatem, kto będzie mógł go wypróbować i jak szeroko będzie dostępny.

A w Polsce można przetestować Diallę w działaniu. Premiera tego rozwiązania miała miejsce w marcu tego roku. Podczas tego eventu Dawid Wójcicki zaprezentował jej działanie i cel, jaki spółka chce w ten sposób osiągnąć.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Obawiający się tego, że boty nie mogą sprzedawać muszą zdać sobie sprawę, że oto powstał bot, który ma prowadzić terapię psychologiczną. Emplocity poinformowała, że w najbliższym czasie przeprowadzi ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.