Connect with us

Migam dla gości Centrum Nauki Kopernik od Samsunga

OUTSOURCING

Migam dla gości Centrum Nauki Kopernik od Samsunga

Samsung Electronics Polska rozszerzył swoją współpracę z Migam.org i udostępnił punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących w Centrum Nauki Kopernik. Usługa jest dostępna od wtorku 26 czerwca 2018 roku.

Centrum Nauki Kopernik to dla firmy Samsung szczególne miejsce. Jako partner strategiczny wspiera je od otwarcia w 2010 roku – wyposaża w okulary GearVR, tablety, monitory i telewizory. Tym razem, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, Samsung chce ułatwić osobom niesłyszącym komunikację z obsługą Centrum.

Aplikacja MIGAM w Centrum Nauki Kopernik jest dostępna na tablecie Samsung umieszczonym przy kasie. Dzięki niemu słowa pracownika Kopernika są automatycznie tłumaczone i pokazywane w języku migowym na ekranie urządzenia.
Staramy się zapewnić osobom z niepełnosprawnościami jak najlepsze warunki wizyty w Koperniku. Dostęp do aplikacji MIGAM ułatwia niesłyszącym komunikowanie się. – mówi Katarzyna Nowicka z Centrum Nauki Kopernik.

Aplikacja MIGAM jest wykorzystywana w większości punktów obsługi klienta Samsung w Polsce – zarówno w Brand Storach, jak i serwisach. Sukcesywnie są one dostosowywane do potrzeb osób z innymi dysfunkcjami. Kilka z punktów zostało wyróżnionych nawet certyfikatem „Obiekt bez barier”, przyznawanym przez fundację Integracja. Jak zapowiedział przedstawiciel firmy Migam podczas V Ogólnopolskiego Seminarium Sekretarzy (organizator Minicipium S.A.), jeszcze w tym roku funkcjonalność aplikacji zostanie poszerzona o tryb co-surfingu (współdzielenia ekranu), co pozwoli osobom głuchym na wypełnianie wraz z tłumaczem formularzy i ankiet. Migam oparte jest o technologie dostarczane przez firmę Altar.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top