VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na swobodną komunikację człowieka z robotem

Roboty od lat przydaj się w procesie automatyzacji, gdzie wykonują za nas szereg nudnych i powtarzających się czynności. Czy jest jednak możliwe, abyśmy mogli swobodnie porozumieć się z maszyną i zostać zrozumiany? O tym rozmawiamy z naszym gościem, którym jest Dawid Wójcicki z Voicetel Communications.

Roboty od lat przydaj się w procesie automatyzacji, gdzie wykonują za nas szereg nudnych i powtarzających się czynności. Czy jest jednak możliwe, abyśmy mogli swobodnie porozumieć się z maszyną i zostać zrozumiany? O tym rozmawiamy z naszym gościem, którym jest Dawid Wójcicki z Voicetel Communications.

Technologia Brilliance to technologia umożliwiające zrozumienie intencji rozmówcy przez komputer. – Technologia ta pozwala nam na wnioskowanie, które szczególnie wykorzystuje się w systemie pomiędzy człowiekiem, a maszyna. Jej celem jest jak najlepsze zrozumienie, z jaką sprawą dana osoba się do nas zwraca i co powinniśmy jej odpowiedzieć – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications w rozmowie z Karolem Bancerz. – Technologia Brillance łączy fakty podane przez rozmówcę w rozmowie telefonicznej wraz z informacjami, które posiadamy na jego temat z wcześniejszego kontaktu lub z bazy danych firmy, która wdraża u siebie takiego robota. – dodaje Wójcicki.

W komunikacji z komputerem, a docelowo ze sztuczną inteligencją kluczowy staje się obszar komunikacji połączonej ze zrozumieniem intencji. – Nam zależy na interakcji i na tym, aby odpowiedni mechanizm wyciągnął z tej treści jakieś wnioski i w zależności od tego, jakie one są, poprowadzi rozmowę dalej w najwłaściwszy możliwy sposób, realizując określony proces biznesowy. Rozumienie mowy skupia się więc na merytoryce konwersacji. Natomiast transkrypcja tekstowa, która jest jednym z wielu elementów całego procesu, im jest dokładniejsza, tym lepiej wpływa na całość rozmowy. – komentuje Dawid Wójcicki.

Czy w takim razie Voicetel Communications stworzył własny system rozpoznawania mowy? Bynajmniej. – My nie tworzymy własnego rozpoznawania mowy, bo są na świecie firmy, które się w tym specjalizują Dlatego korzystamy z systemu rozpoznawania mowy firmy Google i Nuance. Są to różne technologie o trochę innym zastosowaniu, natomiast według naszych badań są to najlepsze metody. Wykorzystujemy je w naszych systemach po to, aby to rozumienie mowy mogło wnieść jak najwięcej. – mówi Wójcicki.

Całą rozmowę zobaczysz powyżej i na Voicetel.TV

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Marta Wojewnik (DHL Express): Lojalność Klienta daje stabilność wzrostu, a w tym może pomóc CX

Dziś prezentujemy rozmowę z Martą Wojewnik, reprezentującą firmę DHL Express, pełniącą funkcję Customer Service Director International. Marta będzie naszym prelegentem podczas spotkania poświęconego Contact Center – Centrum Dowodzenia Lojalnością Klienta, które odbędą się w marcu w Warszawie. Zapraszamy do lektury!
więcej

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!