Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na swobodną komunikację człowieka z robotem

Roboty od lat przydaj się w procesie automatyzacji, gdzie wykonują za nas szereg nudnych i powtarzających się czynności. Czy jest jednak możliwe, abyśmy mogli swobodnie porozumieć się z maszyną i zostać zrozumiany? O tym rozmawiamy z naszym gościem, którym jest Dawid Wójcicki z Voicetel Communications.

Roboty od lat przydaj się w procesie automatyzacji, gdzie wykonują za nas szereg nudnych i powtarzających się czynności. Czy jest jednak możliwe, abyśmy mogli swobodnie porozumieć się z maszyną i zostać zrozumiany? O tym rozmawiamy z naszym gościem, którym jest Dawid Wójcicki z Voicetel Communications.

Technologia Brilliance to technologia umożliwiające zrozumienie intencji rozmówcy przez komputer. – Technologia ta pozwala nam na wnioskowanie, które szczególnie wykorzystuje się w systemie pomiędzy człowiekiem, a maszyna. Jej celem jest jak najlepsze zrozumienie, z jaką sprawą dana osoba się do nas zwraca i co powinniśmy jej odpowiedzieć – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications w rozmowie z Karolem Bancerz. – Technologia Brillance łączy fakty podane przez rozmówcę w rozmowie telefonicznej wraz z informacjami, które posiadamy na jego temat z wcześniejszego kontaktu lub z bazy danych firmy, która wdraża u siebie takiego robota. – dodaje Wójcicki.

W komunikacji z komputerem, a docelowo ze sztuczną inteligencją kluczowy staje się obszar komunikacji połączonej ze zrozumieniem intencji. – Nam zależy na interakcji i na tym, aby odpowiedni mechanizm wyciągnął z tej treści jakieś wnioski i w zależności od tego, jakie one są, poprowadzi rozmowę dalej w najwłaściwszy możliwy sposób, realizując określony proces biznesowy. Rozumienie mowy skupia się więc na merytoryce konwersacji. Natomiast transkrypcja tekstowa, która jest jednym z wielu elementów całego procesu, im jest dokładniejsza, tym lepiej wpływa na całość rozmowy. – komentuje Dawid Wójcicki.

Czy w takim razie Voicetel Communications stworzył własny system rozpoznawania mowy? Bynajmniej. – My nie tworzymy własnego rozpoznawania mowy, bo są na świecie firmy, które się w tym specjalizują Dlatego korzystamy z systemu rozpoznawania mowy firmy Google i Nuance. Są to różne technologie o trochę innym zastosowaniu, natomiast według naszych badań są to najlepsze metody. Wykorzystujemy je w naszych systemach po to, aby to rozumienie mowy mogło wnieść jak najwięcej. – mówi Wójcicki.

Całą rozmowę zobaczysz powyżej i na Voicetel.TV

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Tvrtko Stošic (Avaya): Covid-19 na nowo zdefiniował oczekiwania i możliwości biznesu

To, że niejednokrotnie firmy musiały przejść cyfrową transformację na skutek epidemii Covid-19, nikogo nie zaskoczy. Zaskoczyć może jedynie to, że to nie ona jest celem. Celem jest zadowolenie klienta, a transformacja jest tylko narzędziem, które ma nas do tego zbliżyć. Karol Bancerz w rozmowie z Tvrtko Stošiciem, konsultantem w międzynarodowej grupie specjalistów firmy Avaya, który od 15 lat wspiera klientów firmy w całej Europie w budowaniu lepszych doświadczeń i pełniejszego zaangażowania klientów w takich branżach jak telekomunikacja, finanse, usługi komunalne i handel detaliczny.
więcej

Earlyone z nową kulturą zarządzania kolejką, wchodzi do Polski

Kolejkomaty, jakie znamy z urzędów, salonów obsługi klienta czy placówek pocztowych nie rozwiązują problemu kolejki. One mają za zadanie jedynie sformatować strumień oczekujących klientów. Rozmawiamy z CEO i założycielem firmy Earlyone - Gevorgem Safaryanem. Jego firma - po ogromnym sukcesie w Armenii, Rosji i pozostałych krajach regionu - właśnie wchodzi na rynek krajów Europy Środkowej