OEX ma środki na dalszy rozwój i przejęcia

Ponad 18,7 mln zł udało się pozyskać OEX (właściciel m.in. Voice Contact Center) w ostatniej emisji akcji. Spółka pozyskane w ten sposób środki chce przeznaczyć na inwestycje w segmenty e-biznes, back-office i obsługę klienta. Firma chce rozwijać się organicznie, ale nie wyklucza przejęć.

Ponad 18,7 mln zł udało się pozyskać OEX (właściciel m.in. Voice Contact Center[1]) w ostatniej emisji akcji. Spółka pozyskane w ten sposób środki chce przeznaczyć na inwestycje w segmenty e-biznes, back-office i obsługę klienta. Firma chce rozwijać się organicznie, ale nie wyklucza przejęć.

Zarząd nie planuje w tym roku publikować prognoz finansowych. Nie planuje także wypłaty dywidendy. Jak zastrzegł w wywiadzie dla dziennika Parkiet, Jerzy Motz, prezes OEX nie wyklucza rekomendowania wypłaty dywidendy w przyszłych okresach przy założeniu, że nie wpłynie to na dynamikę rozwoju grupy.

Tylko w ubiegłym roku OEX zanotował 40-proc. wzrost zysku netto. To najprawdopodobniej efekt przejęć – w styczniu dołączył ArchiDoc i Voice Contact Center. Ten segment wypracował w 2017 roku 9,2 mln zł EBITDA, a w I kwartale tego roku 2,3 mln zł (to ponad 32 proc. zysku grupy).

– Postępująca regulacja rynku, np. wprowadzenie RODO, zwiększa popyt na usługi związane z zaawansowanymi procesami, zarządzaniem informacją i danymi, przetwarzaniem dokumentów i obsługą klienta, które zapewnią nie tylko optymalizację biznesu, ale także bezpieczeństwo i zgodność z wymogami prawnymi – powiedział w rozmowie z dziennikiem Parkiet szef OEX, Jerzy Motz.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *