Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Telebot banku Credit Agricole z wyróżnieniami

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.

W kategorii Open Credit Agricole został wyróżniony za projekt „Uważny bank – nie do pominięcia”. Przy użyciu filmów typu pre-roll udało się zminimalizować pomijanie reklam banku na platformie YouTube.

– Przed 30-sekundowymi spotami emitowanym w ramach kampanii w Internecie dodaliśmy różnorodne „dokrętki” ze scenkami aktorskimi w wykonaniu Dawida Podsiadło, inspirowanymi treścią spotów głównych. W każdej takiej dokrętce Dawid, w zaskakujący sposób i z typowym dla siebie humorem, nawiązując do mechanizmu „skipowania” reklam zachęcał, aby widzowie nie pomijali reklamy i obejrzeli cały spot – dodaje Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole.

Zastosowanie tej kreatywnej formy zachęty sprawiło, że ponad 50 proc. wyświetleń spotów zakończyło się ich obejrzeniem, a więcej niż połowa widzów zobaczyła reklamy do końca.

Natomiast w kategorii Digital Marketing – Innowacja Internetowa wyróżnione zostało rozwiązanie Credit Agricole o nazwie TeleBot. Jest to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center[1] na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczy Anna Płachta.

Dzięki pracy TeleBota odsetek kontaktów niedodzwonionych spadł z 49,9 do 5,3 proc. System poprawnie zidentyfikował i odrzucił 88 proc. leadów, co istotnie wpłynęło na efektywność pracy konsultantów.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Golden Arrow to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjnych rozwiązań w reklamie. Jury konkursu złożone z ekspertów branży reklamowej poddaje analizie i ocenie największe kampanie przeprowadzone w minionym roku. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Szybko i mobilnie, czyli nowy system dla Providenta

Jednym z ważniejszych zadań nowego systemu jest monitoring i zarządzanie limitami środków pieniężnych udostępnianych Doradcom Klientów. Trzon systemu do zarządzania środkami pieniężnymi stanowią listy: osób, zleceń, wypłat, umów, przydziałów gotówki, z poziomu których istnieje możliwość uruchamiania wielu procesów, zaimplementowanych zgodnie z procedurami i regulacjami Provident Polska.
Czytaj więcej

Głos Bidena był wykorzystywany przez telemarketingowe deepfake

W zeszłym tygodniu niektórzy wyborcy w New Hampshire otrzymali robopołączenie z wygenerowanym przez AI głosem imitującym prezydenta Joe Bidena, które nakłaniało ich do niegłosowania w prawyborach stanowych. Nie jest jasne, kto odpowiada za to połączenie, ale dwa oddzielne zespoły ekspertów od audio powiedzieli w rozmowie z magazynem WIRED, że prawdopodobnie zostało ono stworzone przy użyciu technologii start-upu ElevenLabs.