Connect with us

Teleperformance zwiększa zatrudnienie w Polsce

OUTSOURCING

Teleperformance zwiększa zatrudnienie w Polsce

Teleperformance – jeden z największych na świecie graczy na rynku usług outsourcingowych – w trybie ekspresowym w samej tylko Warszawie planuje zatrudnić kolejne 100 osób ze znajomością języków obcych. To druga podana w tak krótkim czasie informacja firmy, która nieco ponad miesiąc temu zapowiedziała rekrutację ok. 250 osób w Katowicach. Oznacza to, że do swoich aktualnych projektów prowadzonych dla światowych marek, planuje w sumie zatrudnić blisko 350 osób w 1,5 roku.

– Właśnie jesteśmy w trakcie intensywnego przystosowywania nowej powierzchni biurowej na potrzeby zwiększenia zatrudnienia w naszych warszawskich i katowickich biurach. Dynamiczny rozwój dotyczy przede wszystkim naszych czterech największych projektów, co tylko potwierdza skuteczność i jakość naszych usług, konsekwentnego przestrzegania wysokich standardów bezpieczeństwa danych oraz efektywną pracę naszych pracowników. Już teraz obsługują oni konsumentów z 30 krajów w blisko 20 językach. Nie bez znaczenia jest też realizacja ambitnych celów wyznaczanych przez naszych klientów – potwierdził Mariusz Odkała, Prezes Teleperformance Polska.

W Warszawie nowi pracownicy, którzy przejdą serię profesjonalnych szkoleń, będą obsługiwać m.in. konsumentów światowego producenta artykułów sportowych, jak również światowego lidera w zakresie oprogramowania, usług, urządzeń i rozwiązań IT. – Jesteśmy dumni, że tak znane międzynarodowe marki postanowiły zaufać właśnie Teleperformance Polska i doceniły potencjał Warszawy. Co ważne nasi pracownicy bardzo identyfikują się z obiema firmami, co przekłada się na ich zadowolenie z pracy oraz jakość obsługi klienta. – dodał Mariusz Odkała, Prezes Teleperformance Polska.

– W stolicy Śląska nowozatrudnione osoby będą odpowiedzialne za wsparcie produktów światowego producenta elektroniki użytkowej oraz globalnego producenta sprzętu IT. Rekrutacja w Katowicach trwa w najlepsze. Pierwsza grupa pracowników została już zatrudniona, przeszkolona i z powodzeniem pracuje dla nowego klienta. Nie zwalniamy tempa, dalej poszukujemy nowych pracowników, aktualnie również ze znajomością języka niemieckiego. W dodatku dla każdej osoby, która zostanie przez nas zatrudniona do 30 czerwca, poza konkurencyjnym wynagrodzeniem przewidujemy atrakcyjny system finansowy ukierunkowany na utrzymanie i rozwój naszych pracowników. – poinformował Mariusz Odkała, Prezes Teleperformance Polska.

Teleperformance Polska zapewnia pełne wsparcie dla każdego pracownika, w tym również dla obcokrajowców, którzy przebywają w Polsce, znają języki i poszukują elastycznego zatrudnienia w międzynarodowym i niezwykle otwartym środowisku.

– Wszystkim naszym pracownikom zapewniamy bardzo komfortowe i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Gwarantujemy konkurencyjne wynagrodzenie, bonusy, umowę o pracę, benefity pozapłacowe takie jak opieka medyczna, karta sportowa, jak również jasną ścieżkę kariery oraz szereg profesjonalnych szkoleń. Zapewniamy też elastyczne godziny pracy, biura najwyższej klasy, wydarzenia kulturalno – sportowe, inicjatywy CSR, wyjazdy integracyjne, a dla obcokrajowców pomoc w relokacji oraz specjalny „welcome pack” obejmujący m.in. zwrot kosztów przelotu z kraju ojczystego, pomoc w zakresie wszystkich wymaganych formalności związanych z legalną pracą w Polsce oraz zakwaterowaniem. – dodaje Anna Rogowska, Dyrektor HR w Teleperformance Polska.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top