Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Voicetel Communications nawiązał współpracę z Altar

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta. Oznacza to dodatkowe możliwości funkcjonalne dla firm, które do obsługi swoich klientów wykorzystują system Altar Contact Center.

– Współpraca naszych firm to odpowiedź na rosnącą potrzebę automatyzacji procesów obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, która rozumie intencje człowieka w kontekście rozmowy i potrafi prowadzić z nim płynny dialog w kanałach głosowych i tekstowych – mówi Waldemar Cichacz, członek Zarządu Altar Sp. zo.o.

Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi prowadzić z nim płynny dialog – przede wszystkim w formie komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe. Voicetel działa na rynku B2B, docelowo jednak – w perspektywie kilku lat – chce objąć usługami także rynek B2C, docierając bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Współpraca Voicetel Communications i Altar jest również odpowiedzią na narastający problem z rekrutacją do działów contact center. – Pracodawcy mają trudność w pozyskaniu nowych pracowników do działów obsługi, rosną też koszty osobowe, a każdy z naszych klientów dąży do jeszcze lepszej jakości kontaktu i większej dostępności swojego BOK, bo takie są oczekiwania. Dzięki sztucznej inteligencji możliwe jest odciążenie konsultantów, którzy dotąd realizowali powtarzalne procesy, jak np.: umawianie i potwierdzanie wizyt lekarskich, miękka windykacja, przyjmowanie i informowanie o statusach zgłoszeń, reklamacji i wykorzystanie agentów do realizacji bardziej wymagających zadań. Dlatego przewidujemy, że inteligentny robot, którego stworzył Voicetel, będzie odgrywał coraz większą rolę w obsłudze klientów w wybranych procesach na styku klient-firma – dodaje Waldemar Cichacz.

Obie firmy wysoko oceniają potencjał współpracy z punktu widzenia perspektyw własnego, dynamicznego rozwoju. – Nasz Partner posiada bardzo interesujące portfolio klientów i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Altar zapowiada realizację wielu ciekawych projektów w nowych branżach, do których wcześniej nie docieraliśmy. To partnerstwo jest ważnym kamieniem milowym na ścieżce realizacji strategii rozwoju ustandaryzowanych rozwiązań Voicetel, czyli Dialli – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

Zoom za 14,7 mld dolarów przejmuje Five9

Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom, ogłosiła przejęcie Five9, opartego na chmurze operatora call center. Wartość transakcji opiewa na kwotę 14,7 mld dolarów.
więcej

Avaya jako Major Players w raporcie IDC MarketScape 2021

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.