Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Voicetel Communications nawiązał współpracę z Altar

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta. Oznacza to dodatkowe możliwości funkcjonalne dla firm, które do obsługi swoich klientów wykorzystują system Altar Contact Center.

– Współpraca naszych firm to odpowiedź na rosnącą potrzebę automatyzacji procesów obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, która rozumie intencje człowieka w kontekście rozmowy i potrafi prowadzić z nim płynny dialog w kanałach głosowych i tekstowych – mówi Waldemar Cichacz, członek Zarządu Altar Sp. zo.o.

Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi prowadzić z nim płynny dialog – przede wszystkim w formie komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe. Voicetel działa na rynku B2B, docelowo jednak – w perspektywie kilku lat – chce objąć usługami także rynek B2C, docierając bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Współpraca Voicetel Communications i Altar jest również odpowiedzią na narastający problem z rekrutacją do działów contact center. – Pracodawcy mają trudność w pozyskaniu nowych pracowników do działów obsługi, rosną też koszty osobowe, a każdy z naszych klientów dąży do jeszcze lepszej jakości kontaktu i większej dostępności swojego BOK, bo takie są oczekiwania. Dzięki sztucznej inteligencji możliwe jest odciążenie konsultantów, którzy dotąd realizowali powtarzalne procesy, jak np.: umawianie i potwierdzanie wizyt lekarskich, miękka windykacja, przyjmowanie i informowanie o statusach zgłoszeń, reklamacji i wykorzystanie agentów do realizacji bardziej wymagających zadań. Dlatego przewidujemy, że inteligentny robot, którego stworzył Voicetel, będzie odgrywał coraz większą rolę w obsłudze klientów w wybranych procesach na styku klient-firma – dodaje Waldemar Cichacz.

Obie firmy wysoko oceniają potencjał współpracy z punktu widzenia perspektyw własnego, dynamicznego rozwoju. – Nasz Partner posiada bardzo interesujące portfolio klientów i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Altar zapowiada realizację wielu ciekawych projektów w nowych branżach, do których wcześniej nie docieraliśmy. To partnerstwo jest ważnym kamieniem milowym na ścieżce realizacji strategii rozwoju ustandaryzowanych rozwiązań Voicetel, czyli Dialli – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Amazon ogłasza kolejną inwestycję w Polsce

Amazon potwierdził plany otwarcia w 2021 r. nowego budynku o powierzchni 193 tys. m2 w Świebodzinie. To już dziesiąte centrum logistyczne firmy w Polsce i pierwsze w województwie lubuskim. W ubiegłym roku Amazon otworzył dwa nowe centra w kraju – w Gliwicach i Łodzi, zwiększając tym samym łączną liczbę stałych etatów w Polsce do 18 tys.