PZU z nagrodą za wideoobsługę Głuchych

PZU odebrało przez kilkoma dniami w Paryżu nagrodę EFMA-Accenture in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience&Engagement” za innowacyjny sposób obsługi klientów Głuchych i niedosłyszących.

PZU odebrało przez kilkoma dniami w Paryżu nagrodę EFMA-Accenture in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience&Engagement” za innowacyjny sposób obsługi klientów Głuchych i niedosłyszących. Usługa tłumaczenia (Tłumacz Migam) jest realizowana przez jednoczesne trójstronne połączenie wideo dostępne w systemie Altar Contact Center.

PZU wprowadziło obsługę klientów w Polskim Języku Migowym już w listopadzie 2015 r. Na początku była ona dostępna jedynie w wybranych oddziałach. Usługa Tłumacza Migam realizowana jest na systemie Altar Contact Center, przeznaczonym do profesjonalnej obsługi klienta, dzięki jednoczesnemu, trójstronnemu połączeniu wideo online (klient – tłumacz – specjalista PZU). Jest to wygodne i korzystne finansowo, bowiem wideoobsługa pozwala ograniczyć wysokie koszty związane z przyprowadzaniem tłumaczy do oddziałów PZU. Klienci mogą załatwić niemal każdą swoją sprawę oraz uzyskać informacje w sposób dyskretny, bez wychodzenia z domu i angażowania innych.

Głusi mogą też korzystać z mobilnych tłumaczeń dzięki specjalnej aplikacji, którą na potrzeby Migam stworzył Altar.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 320 innowacji z 237 instytucji finansowych z 45 krajów. Nagrody EFMA-Accenture Innovation in Insurance Awards to wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych projektów w sektorze ubezpieczeniowym, które wykorzystują nowe technologie i są odpowiedzią na największe wyzwania ery cyfrowej. EFMA (European Financial Management Associaton) zrzesza 3300 banków i ubezpieczycieli z ponad 130 krajów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.