Connect with us

Klienci bankowości prywatnej Banku Millennium mają nowe centrum obsługi

IN-HOUSE

Klienci bankowości prywatnej Banku Millennium mają nowe centrum obsługi

Bank Millennium otworzył unikatowe w skali swojej sieci miejsce spotkań biznesowych dla klientów bankowości prywatnej. Oddział usytuowany jest w centrum Warszawy, w budynku hotelu Marriott, na 18 piętrze z widokiem na Pałac Kultury i zapewnia wyjątkowo komfortowe warunki obsługi oraz spotkań biznesowych. Projekt wnętrza wykonała pracownia architektoniczna Eksner Industry, a jego styl nawiązuje do nowego designu placówek Banku Millennium.

– Właśnie udostępniliśmy najzamożniejszym klientom wyjątkowy oddział, w ekskluzywnej przestrzeni i w prestiżowej lokalizacji, w samym sercu Warszawy. Chcemy tym podkreślić wysoki status klientów i zapewnić im najwyższą jakość usług – powiedział Arkadiusz Stolarski, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej Banku Millennium. – To przede wszystkim biznesowa, ale także bardzo elegancka przestrzeń, w której nasi klienci mogą poczuć się jeszcze bardziej komfortowo – dodał Arkadiusz Stolarski.

Sale spotkań w nowym oddziale gwarantują atmosferę najwyższej dyskrecji. Zostały wyposażone w nowoczesne monitory, na których klienci mogą obejrzeć prezentacje produktów oferowanych przez bank czy zapoznać się z aktualnymi analizami rynkowymi.

Poszukiwaliśmy centralnej lokalizacji w Warszawie, która będzie łatwo rozpoznawalna i zapewniała najwyższy komfort, w tym możliwość zaparkowania na dostępnych 10 miejscach parkingowych. Nie bez znaczenia jest również bliskość naszej placówki detalicznej na parterze budynku Marriott, którą w 2017 roku przebudowaliśmy w naszym najnowszym standardzie wraz z ekranami typu digital signage – powiedziała Weronika Paksoy, kierownik Wydziału Nieruchomości Banku Millennium.

Bankowość prywatna to usługa skierowana do najzamożniejszych klientów indywidualnych. W Banku Millennium są to osoby posiadające aktywa na poziomie minimum 1 mln zł. Oferta bankowości prywatnej została zaprojektowana z myślą o osobach oczekujących najwyższych standardów obsługi i poufności, indywidualnego podejścia i efektywnego zarządzania aktywami. W ramach bankowości prywatnej klientem opiekuje się osobisty doradca – wysokiej klasy ekspert finansowy z wieloletnim doświadczeniem, który łącząc wiedzę ze zrozumieniem potrzeb klienta, przygotuje dopasowaną do klienta paletę rozwiązań finansowych, uwzględniających ryzyko, jakie klient jest w stanie zaakceptować. Doradca jest do dyspozycji klienta w dogodnym dla niego miejscu i czasie, gotowy pomóc nawet w bardzo niestandardowych sytuacjach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top